  • Data: 2010-02-02 23:35:19
    Temat: Re: Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2.2.2010, djs napisał(a):

    > Czy ja wiem czy przesadzam - może troszkę ;) Po prostu zaskoczył mnie
    > poziom zarówno jakości samej płyty Asusa jak i oprogramowania do niej.
    > Co najbardziej mnie urzekło to bios i funkcja ACC pozwalająca na wybór,
    > który z dodatkowych rdzeni Phenoma II ma być aktywny.
    > U pozostałych producentów odblokowujesz wszystkie rdzenie albo żadnego -
    > tu masz wybór.

    Jaki ten ASUS genialny. Wszystko fajnie tylko, że AFAIR ACC to właściwość
    chipsetów AMD a nie żaden asusowy wymysł. A to jak to będzie wspierane w
    BIOSie i pod jaką nazwą to już zupełna dowolność wśród producentów.
    I nieprawdą jest, że tylko w ASUSie można wybierać, które konkretnie
    rdzenie mają być odblokowywane, baaaa, prócz wł/wył można podkręcać każdy
    z osobna (oczywiście nie bez ograniczeń - mowa o różnicach kilu procent).

    > Co do Gigabyte nie piszę mojej opinii jako człowiek uprzedzony do marki
    > Gigabyte tylko jako użytkownik ich wyrobów. Miałem 2 płyty od Gigabyte i
    > wystarczy mi na długi czas. Już za pierwszym razem postanowiłem, że płyt
    > od nich już nie kupię, ale dałem się przekonać reklamie i cenie. Gdy
    > naciąłem się drugi raz to musiałbym być masochistą, żeby ponownie kupić
    > Gigabyte.

    Jakie to były modele konkretnie?

    > Patrz wyżej o funkcji ACC. Poza tym DualBios jest nie potrzebny, gdy
    > masz możliwość przywrócenia biosu z płyty cd/pendriva - ASUS CrashFree
    > BIOS3.

    Taaa, tylko trzeba wcześniej sobie ten BIOS tam nagrać. Jak tego nie
    zrobiłeś i nie masz drugiego kompa pod ręką to nie wiem czy to takie
    wygodne.
    Ponadto każdy producent ma podobną funkcję tyle, że inaczej zwane.

    > Już 7 czy 8 lat temu MSI dawało możliwość przywrócenia biosu z
    > dyskietki FDD.

    To nie MSI dawało tylko w *każdym* BIOSie bez wyjątku (pomijam jakieś
    przykłady muzealnych eksponatów) jest bootblock, który pozwala właśnie na
    "reanimację" z FDD i to AFAIR od dłuższego czasu niż 7 lat.

    > Co do Asusa masz tu jeszcze fajne funkcje takie jak ASUS EZ Flash2 -
    > aktualizowanie biosu spod biosu :)

    Jest jeszcze jakiś współczesny BIOS, który nie ma tej/podobnej funkcji? ;D
    W GB to AFAIR QFlash.

    > Ooo ... tutaj to Ty przesadzasz i trudno powiedzieć, że lekko :). Chyba
    > że masz jakąś inną definicję czoła stawki. Mogą przodować może w
    > sprzedaży płyt głównych w Polsce.

    Tak z ciekawości. Na podstawie jakich danych te wnioski? Jakieś linki?

    > Ale tak to jest przy tanich
    > producentach - ich rzeczy częściej się sprzedają. Fiat też ma dużą
    > sprzedać, Skoda ma duża sprzedać ale to auta flotowe i stąd taka liczba
    > sprzedanych egzemplarzy. Jeździłem ostatni w pracy skodą fabia - 3 gary
    > na dieslu pojemność 1400 ccm. Sporo tego sprzedano w Polsce ale nigdy
    > dla siebie bym tego nie kupił.

    NTG, ale czego się spodziewałeś, że jako auto służbowe dostaniesz Ferrari?
    ;D

    > Nie przeszkadza mi to jednak śledzić ofert innych
    >
    > I tu 100% się z tobą zgadzam !!!

    A mi się wydaje, że nie śledzisz zbyt dokładnie bo nie bardzo znasz ofertę
    konkurencji i wygląda mi jakbyś miał ASUSowe "klapki na oczach". ;D
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/