  • 1. Data: 2010-01-26 20:31:52
    Temat: Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam,
    Pewien komputer prawdopodobnie wymaga wymiany plyty glownej. Wymagania
    to niewygorowana cena, zintegrowana grafika, lan i dzwiek. Nie wiem, co
    teraz sie kupuje, jakie chipsety wchodza w rachube (najlepiej by malo
    sie grzaly jesli jeszcze takie istnieja) i ktorzy producenci robia te
    mniej psujace sie komponenty.

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2010-01-27 07:25:26
    Temat: Re: Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 26 styczeń (wtorek), gdy o godzinie 21:31 *G Nowak* w pocie czoła
    naskrobał(a):

> [...]
    > teraz sie kupuje, jakie chipsety wchodza w rachube (najlepiej by malo
    > sie grzaly jesli jeszcze takie istnieja) i ktorzy producenci robia te

    AMD-owska seria 7xx od koloru do wyboru.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-01-27 08:24:30

  • 3. Data: 2010-01-27 12:13:32
    Od: Wiesław <n...@p...onet.pl>

    Dnia 26-01-2010 o 21:31:52 G Nowak <g...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > teraz sie kupuje, jakie chipsety wchodza w rachube (najlepiej by malo
    > sie grzaly jesli jeszcze takie istnieja) i ktorzy producenci robia te

    http://www.iurl.pl/?1lb2R
    Płyty różnią się wydajnością/jakością zintegrowanej grafiki i chipsetu,
    dostępnymi wyjściami, liczbą portów na płycie itp.
    W razie wątpliwości-pytaj.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 4. Data: 2010-01-27 18:56:03
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > AMD-owska seria 7xx od koloru do wyboru.

    Dzieki za odpowiedzi. Nie bylem pewny, czy tylko mi chipsety nvidii
    ostatnio "smierdza" ;)

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2010-01-27 20:15:54
    Od: djs <d...@W...poczta.onet.pl>

    G Nowak napisał (a):
> [...]
    > teraz sie kupuje, jakie chipsety wchodza w rachube (najlepiej by malo
    > sie grzaly jesli jeszcze takie istnieja) i ktorzy producenci robia te

    Zależy jaką chcesz wydajność - jeżeli ma to być komp biurowy (internet,
    Office itd) to do takich zastosowań ostatnio kupiłem tą płytę:
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=885323783 - ASUS M2A74-AM.
    Cena niska a sprzęt świetny z monolitycznymi kondensatorami VRM (5000godz.).

    Polecam i pozdrawiam

    --
    <<< djs >>>
    AMD Phenom II X2 550BE @ x4, Asus M4A77D, 4GB A-Data EXTREME DDR2 800+

  • 6. Data: 2010-01-27 20:33:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "djs" napisał:

    > sprzęt świetny z monolitycznymi kondensatorami VRM (5000godz.).

    Co ten parametr oznacza? I co się stanie po tych 208 dniach?

    JoteR

  • 7. Data: 2010-01-27 21:10:29
    Od: djs <d...@W...poczta.onet.pl>

    JoteR napisał (a):

    > Co ten parametr oznacza? I co się stanie po tych 208 dniach?

    Minimalny czas bezawaryjnej pracy i miało być 50.000 h a nie 5.000 -
    błąd w opisie na stronie asusa :)

    Cytat z netu:
    "Kondensatory ceramiczne są wykonywane jako płytkowe, rurkowe (w tym
    przepustowe), foliowe i monolityczne. Szczególnie korzystne cechy (dużą
    pojemność jednostkową, dużą niezawodność) mają kondensatory
    monolityczne. Są one wykonywane przez spieczenie sprasowanego pakietu
    wielu warstw bardzo cienkiej folii ceramicznej z naniesionymi na nich
    elektrodami metalowymi".

  • 8. Data: 2010-01-31 12:22:53
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.1.2010, djs napisał(a):

    > Minimalny czas bezawaryjnej pracy i miało być 50.000 h a nie 5.000 -
    > błąd w opisie na stronie asusa :)

    Skąd pewność, że to błąd? ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 9. Data: 2010-01-31 20:04:43
    Od: Wiesław <n...@p...onet.pl>

    Dnia 27-01-2010 o 22:10:29 djs <d...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Minimalny czas bezawaryjnej pracy i miało być 50.000 h a nie 5.000 -
    > błąd w opisie na stronie asusa :)

    A ja chciałbym się dowiedzieć, czym różni się 50.000 godzin pracy
    kondensatorów Asusa od 50.000 godzin pracy kondensatorów Gigabyte? :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 10. Data: 2010-02-01 14:23:39
    Od: djs <d...@W...poczta.onet.pl>

    Wiesław napisał (a):

    > A ja chciałbym się dowiedzieć, czym różni się 50.000 godzin pracy
    > kondensatorów Asusa od 50.000 godzin pracy kondensatorów Gigabyte? :)

    Tym samym czym się różni przejechanie 50.000 km dobrym autem (wpisz tu
    jakieś, które uważasz za dobre) od 50.000 km przejechane we Fiacie :)

    Miałem gigabyte 2 x u siebie w kompie i raczej już podziękuję za więcej.
    W między czasie były płyty MSI i DFI.
    Asus zagościł po raz pierwszy i jestem zachwycony przede wszystkim
    jakością wykonania płyty oraz supportem programowym (w tym i funkcje w
    biosie).
    Także polecam płyty Asusa :)

    pozdrawiam