  • Data: 2011-05-17 13:02:36
    Temat: Re: Głośne uzbrajanie alarmu.
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 12:40, d...@o...eu pisze:

    > I znajdziesz też te z dodatkową instrukcją w języku włoskim, angielskim,
    No tak, nie wpadłem na to, że jeśli instrukcja jest również po włosku i
    np. niemiecku to są to państwa dzikie, poza UE i tam wszystko wolno.
    Pogrążasz się coraz bardziej.

    > chińskim. To, że coś jest nie oznacza, że ma zostać zastosowane. Po prostu jest
    > to produkcja na różne rynki. Instalator ma dostosować alarm do właściwych
    > przepisów. Takie ciężkie do domyślenia się ?

    Przepisy są po to żeby je respektować, a nie domyślać się. Jeśli alarm
    ma homologację i w instrukcji nie jest zaznaczone, że dana opcja nie
    może być włączona na terenie danego kraju, to wyczerpuje temat. Kolejny
    i ostatni raz powtórze: z przytoczonego dokumentu nie wynika
    jednoznacznie ZAKAZ powiadamiania dźwiękowego o aktywacji/deaktywacji
    alarmu.

    --
    MZ