    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gliwice-Świnoujście
    Date: Tue, 8 Jun 2010 18:11:54 +0200

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał
    > Hello J.F.,
    > Na A4 troszkę mniej. A na d.k. 3 znacznie mniej.

    Ale Ty o wariancie krajowym.
    A jak pojedziesz przez Niemcy to tez starczy ?

    I o tym pisze - czas _jazdy_ przez Niemcy moze sie skroci o 30min,
    ale trzeba bedzie dodatkowo tankowac i w efekcie juz wyjdzie tylko
    20 min :-)

    > Jasne. Ale nie na takiej krótkiej trasie.

    Tak czy inaczej kiedys trzeba bedzie zatankowac. Teraz
    zaoszczedzisz pol godziny, a w najblizszej przyszlosci stracisz
    statystycznie pol tankowania, czyli pare minut. No chyba ze lubisz
    tankowac czesto :-)

    > Jak na jazdę przez Niemcy, to czas miałeś marny - korki?

    Ja nie jechalem, obliczenia teoretyczne przy podanym przez Roberta
    zalozeniu - srednia 115km/h.

    J.