  • Data: 2018-01-05 23:57:37
    Temat: Re: Gdzie rzetelny kurs prawa jazdy?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Owszem, zgodzę się, że zagęszczenie absurdów drogowych zależne jest od
    > lokalnych władz w dużej mierze a także od lokalnej kultury kierowców.
    > Jednakże to nazywam właśnie "sterylnością" w jakiej się poruszasz i ...
    > zazdroszczę komfortu jazdy.

    Do sterylności daleko, ale dbają chyba aby nieintuicyjnie wyglądająca droga
    z pierwszeństwem skręcająca 90 stopni z drogą podporządkowaną miała
    skrzyżowanie oznaczone widocznie z daleka i aby na dojazdówkach były
    widoczne te trójkąty (A7?) i z przodu i z tyłu i aby nie były zasłonięte
    drzewami, krzewami itp.

    I nie myśl, że nie doświadczam problemów bo np mogę jeździć "na pamięć" -
    wręcz przeciwnie: wychowałem się w Krakowie ale od 20 lat tam nie mieszkam.
    Jak 2-3 razy w roku przylatuję w te rejony to dużo jeżdzę wypożyczanym
    autem i często poruszam się po mieście i poza miastem na nawigacji, bo
    pozapominałem trasy i nazwy ulic, zwłaszcza tereny podmiejskie z krętymi
    uliczkami i dziwnymi skrzyżowaniami stanowią spore wyzwanie dla mnie,
    "kierowcy zza granicy" przyzwyczajonego na codzień do dróg prostych i
    szerokich :-)