  • Data: 2010-06-12 19:01:08
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    >> Piszesz o tym lakierze?
    >> http://sdstds.dupontrefinish.info/resources/ds_1/DOC
    /DATA/SDS/PL/PL/PL_PL_1250028004_DRE.pdf

    > Być może ten lakier ma 2 wersje - wodną oraz klasyczną, być może ktoś
    > podał inne oznaczenie - mniejsza z tym. Trzeba spytać w DuPoncie - tylko
    > stąd może wynikać taka rozbieżność.

    Wejdz sobie na ich strone i przeczytaj, chocby specyfikacje :>

    > Może mieć błąd - wynalazłem to na szybko. To masz następnego:
    > http://www.sikkenscr.pl/_layouts/ancrdownload.aspx?D
    ocUrl=/sikkenscr/pl/Products/TDS/sikkensautoclearwb.
    pdf

    A widzial cene? :P
    Daj juz spokoj z tym lakierm, udowodniles, ze wodny bezbarwny istnieje,
    ale i tak sie go nie uzywa (jak na razie) :P

    > Nie wiem, skąd Ci przyszło do głowy, że ktoś Cię będzie przepraszał za
    > to, że piszesz bzdury o nieistniejących lakierach bezbarwnych wodnych -

    To ty piszesz bzdury.

    > a obecnie prawie każde nowe auto ma taki właśnie lakier położony na
    > nadwoziu.

    Tak, baze, pod warstwa bezbarwnego :>

    > Ba - nawet Ci mogę napisać, jak taki lakier dokładnie wygląda na żywo i
    > jak się zmienia, jak wysycha.

    Jasne, tez potrafie przeczytac co sikkens napisal w ulotce :P

    --
    Karolek