    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Date: Fri, 11 Jun 2010 14:39:20 -0500
    <hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huteca$82k$1@inews.gazeta.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hutmru$5gu$1@inews.gazeta.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:hutmru$5gu$1@inews.gazeta.pl...

    > LOL - a jako to nagroda? Używany samochód to używany samochód -
    > ma być sprawny i spełniać swą rolę jak kuchenka mikrofalowa. 'Niebitość'
    > to ułuda sprawnego samochodu. Wolę dobrze naprawiony niż niby
    > super-hiper po roku szukania. Szukać latami to ja mogę zabytkowych
    > do kolekcji/hobby itd.

    I sądzisz że inni posługują się identycznymi kryteriami co Twoje
    przy zakupie ich aut? To się grubo mylisz...

    > Wiesz, jedno to np. ten miernik, drugie to świadomość metod wykonywania
    > różnych napraw. Ja wiem, że wiele osób tutaj wróży ze szklanej kuli
    > o wielkich przejściach samochodów na podstawie samych zdjęć, inni
    > nie wierzą, że fabrycznie sprzedany samochód może być wypadkowy itd.

    Czy będziesz z jakimś tam prawdopodobieństwiem trafienia zgadywał.

    > Oczywiście i nawet nie zamierzam. Tak się składa, że nawet jak moje
    > prywatne samochody były naprawianie to oddawałem do roboty i wracałem
    > po naprawie. Zawsze pozostaje gwarancja na taką robotę, a ja mam
    > ciekawsze zajęcia niż pilnowanie blacharzy-lakierników - to w końcu
    > taki sam fach jak każdy inny.

    Nie zrozumieliśmy się - mówiliśmy o kupnie auta malowanego, więc
    nie wiesz co i jak było malowane i gdzie (u kogo w garażu lub na trawie).
    A nie o tym jak Ty malujesz swoje naprawy...

    > Dodam od siebie, że kiedyś bawiłem się
    > w restaurację pojazdów (takie drogie hobby), więc względnie
    > profesjonalna naprawa pierwszego z brzegu typowego pojazdu była banalna
    > - dostępne części nowe i używane (wolę używaną część karoserii z
    > rozbitka niż nową od chinola). W sumie co tu więcej tłumaczyć...

    Dla mnie od dawna wszystko jest jasne, więc nie musisz nic tłumaczyć :-)