eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie kupic uzywke?Re: Gdzie kupic uzywke?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Date: Fri, 11 Jun 2010 10:20:32 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 57
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hul316$94k$1@news.onet.pl> <hul4fs$dmc$1@news.onet.pl>
    <hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-217-96-243.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1276269829 27549 76.217.96.243 (11 Jun 2010 15:23:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 15:23:49 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288035
    [ ukryj nagłówki ]


    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    news:hutfdd$e9a$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:husrq7.2a0.0@poczta.onet.pl...
    >> "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message
    >> news:4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>>>> Wymieniane drzwi ...
    >>>>>
    >>>>>> Ty może nie, ale ja się zorientuję, bo będą miały grubszy lakier niż
    >>>>>> pozostałe 3 drzwi :-)
    >>>>>
    >>>>> doczytales to co ona napisal?
    >>>>>
    >>>>> WYMIENONE nie naprawiane, na fabryczne, wiec nic sie nie zorientujesz
    >>>>> jesli lakier bedzie w podobnym stopniu zuzycia
    >>>>
    >>>> Nie ma znaczenia "stopień zużycia" lakieru...
    >>>> W momencie wymiany drzwi zostały one na 100% pociągnięte farbą
    >>>> dla wyrównania odcieni z resztą auta i ten bok będzie na mierniku
    >>>> wykryty z dużo grubszą niż fabryczna powłoką lakierniczą. Rozumiesz?
    >>>
    >>> Znalezienie takiego pojazdu w przedziale wiekowym 5-10 lat jest
    >>> wyzwaniem ciężkim do zrealizowania jeżeli dodatkowo szuka się konkretnej
    >>> sztuki.
    >>
    >> Nagroda tylko dla wytrwałych... Reszta będzie mieć rok-dwa po kupnie
    >> problemy z rdzą.
    >
    > Hihi, nie wiem jak to jest, ale ludzie jak wyjadą do USA to zachowują się,
    > jakby zjedli wszystkie rozumy, a w Polsce zostawili samych debili.

    Nie wiem skąd masz poczucie bycia debilem... ja Ci tak nie napisałem.

    > Człowieku - jaki problem z rdzą, jeśli NIE NARUSZYSZ ocynku auta?
    > Farba Ci zardzewieje?

    Załóżmy że masz bite auto. Ma rozwalony przedni pas, klapę silnika itp.
    Mechanik naprawia auto, załóżmy że chłodnicę i klimę wymienił dobrze,
    wszystko działa ok, niech mu będzie. Teraz robimy blacharkę... Co robi
    z klapą silnika? Klepie? Nie.. kupuje nową. Cena nowej w toyocie czy
    hondzie to 3-4x tyle co cena klapy nieoryginalnej... nieocynkowanej.
    Jeśli robisz auto dla siebie, być moze zwracasz uwage na to jakich
    części zakład używa i o ile Cię nie zrobią w konia to masz ocynkowaną.
    Jeśli robisz auto na sprzedaż to z całą pewnością nie użyjesz oryginału
    tylko kupisz klapę tanią, zaprawioną podkładem i potem pomalujesz
    lakierem byle jak, byle kupujący się nie zorientował. Jak się klapę silnika
    maluje? Ano jest to dosyć skomplikowany proces, bo klapa ma kilka
    powłok o różnej grubości i twardości farby. Przód oryginalnej klapy ma
    pas o grubości kilkunastu-kilkudziesięciu mikrometrów zrobiony miękką
    warstwą amortyzującą uderzenia kamyczków na drodze... Gdy tego nie
    masz (a po co miałby się lakiernik dupcyć takimi szczególami, nie?) to
    po roku-dwu jeżdzenia po autostradach z dużą szybkością maska silnika
    tego auta będzie wyglądać jak ser szwajcarski z odpryskami lakieru, a że
    nie była oryginalną klapą toyoty czy honndy z ocynkiem to masz tam rdzę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: