  • Data: 2017-02-05 19:49:40
    Temat: Re: Gaz prince sie nie włącza.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Feb 2017 15:31:23 +0100, Janusz_k napisał(a):

    > Jak policzyłem koszty i problemy z podłączeniem manometra to dałem sobie
    > z nim spokój, kupiłem interfejs i przed chwilą sprawdziłem że mam za
    > małe ciśnienie gazu, było 1,6 a próg jest 1,4 więc niewiele,
    > podregulowałem na reduktorze na 2,2. Zobaczymy jak pójdzie ale już widzę
    > że jak się zrobi cieplej to czeka mnie czyszczenie reduktora.
    >
    > Dzięki za pomoc.

    A to ciśnienie które podałeś to jest jakie i względem czego?

    Nie wiem z czego to wynika, ale instrukcje do instalacji mówią o optymalnej
    różnicy ciśnień między listwą a kolektorem rzędu 1.0-1.2bar, czyli względem
    atmosfery na wolnych obrotach będzie to w okolicach 0.7 bara mniaj, a przy
    pełnym otwarciu przepustnicy o 1.0bar więcej.

    Próg wyłączający gaz wtedy w okoliach 0.5bar

    Nie wiem czy to co masz u siebie koniecznie oznacza że masz coś źle, ale
    jakby nie patrzeć masz inaczej niż inni.

    Ja to w ogóle tak sobie myślę że gdybym ja to wszystko wymyślał, to
    zrobiłbym żeby ciśnienie gazu było takie samo jak benzyny, ale z nieznanych
    mi przyczyn jest inaczej.