  • 31. Data: 2009-03-11 14:52:44
    Temat: Re: G1 plus szkla manualne - pierwsze starcie ;)
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    > Ja nie czekam na GH1 ;) raczej na 45-200 i 20/1.7
    > Do tego ze dwa dziwne szkla na M42 i to by bylo na tyle.

    Ja sobie wykombinowałem, że GH1 będzie zamiast lustra i S3 IS na
    wakacje. Jakość zdjęć wystarczająca, a przy okazji będzie można kręcić
    filmy dzieciom.
    Chociaż to się pewnie okaże jak wysoka będzie cena GH1, bo jak zaszaleją
    to sobie daruję.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 32. Data: 2009-03-11 15:16:46
    Od: j...@a...at

    On 11 Mrz., 15:24, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > FD > G1 - 120zl, M42 > FD cos 50zl.
    >
    > Jak masz pierscien macro interesujacego systamu (do obiektywu)
    > to mozna mo domontowac dopke do G1 chyba troche taniej.

    no qurcze jestem pod wrazeniem

    chyba najbardziej teraz roztropny wybor.
    oj pojda heliosy w gore i starsze FD tez.

    kolo sie zatoczylo - stary dobry MF z preselkcja przyslony na cyfrowej
    lustrzance bez lustra - powrot do zrodel :-)

  • 33. Data: 2009-03-11 15:33:18
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > no qurcze jestem pod wrazeniem
    >
    > chyba najbardziej teraz roztropny wybor.
    > oj pojda heliosy w gore i starsze FD tez.

    Haha jak przegladam aukcje szkiel M42 na allegro
    to zastanawiam sie tylko nad jednym - komu bardziej
    odwalilo - sprzedajacym czy kupujacym :))))

  • 34. Data: 2009-03-11 16:07:53
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Haha jak przegladam aukcje szkiel M42 na allegro
    > to zastanawiam sie tylko nad jednym - komu bardziej
    > odwalilo - sprzedajacym czy kupujacym :))))

    Nie znasz się, to LEGENDARNE szkła.

    Cud:
    http://allegro.pl/item575267480_cud_fuji_photo_film_
    co_ebc_fujinon_1_1_4_f_50mm.html

    Sąsiadka się nie schowa:
    http://allegro.pl/item569542174_aj_tair_4_5_300_sasi
    adka_sie_nie_schowa_doda.html

    :>>>>>>>>>

    http://allegro.pl/item576591087_super_multi_coated_t
    akumar_2_5_135mm.html

    "posiada normalne ślady eksploatacji"

    "posiada niewielki ślad po delikatnym naprostowaniu gwintu"

    Ciekawe co się stało temu gwintowi :>>> Pewnie się nadtopił w słońcu :>>>>>>

  • 35. Data: 2009-03-11 16:14:50
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nie znasz się, to LEGENDARNE szkła.
    >
    > Cud:
    > http://allegro.pl/item575267480_cud_fuji_photo_film_
    co_ebc_fujinon_1_1_4_f_50mm.html

    Za tego dalbym z 80zl, jak szalec to szalec :)

  • 36. Data: 2009-03-11 17:18:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-11 17:07:53 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Sąsiadka się nie schowa:
    > http://allegro.pl/item569542174_aj_tair_4_5_300_sasi
    adka_sie_nie_schowa_doda.html

    Fajny

    złom. Jak zamyka przesłonę to potrafi obrócić całym obiektywem. A
    generuje taki hałas, że sąsiadka się nie schowa tylko wyskoczy ze
    strachu przez okno.
    :D
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2009-03-11 17:39:23
    Od: j...@a...at

    On 11 Mrz., 16:33, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Haha jak przegladam aukcje szkiel M42 na allegro
    > to zastanawiam sie tylko nad jednym - komu bardziej
    > odwalilo - sprzedajacym czy kupujacym :))))

    pokaz pare zdjec nieostrych to ceny spadna ponownie :-)

    XXX

  • 38. Data: 2009-03-11 17:58:17
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@g...pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    ..
    > Ja nie czekam na GH1 ;) raczej na 45-200 i 20/1.7
    > Do tego ze dwa dziwne szkla na M42 i to by bylo na tyle.

    Mi sie wydaje ze szkoda tak ciac rozdzielczosc i kat widzenia tych szkiel
    manualnych (FD, M42, etc.), bo to przelicznik czy crop az 2,0x. Duzo lepiej
    bedzie wygladac taka zabawa na wiekszej matrycy APS-C, ale to trzeba bedzie
    poczekac na Samsunga NX.

    Pawel Sz - szwayko

  • 39. Data: 2009-03-11 18:01:39
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    JA wrote:
    > złom. Jak zamyka przesłonę to potrafi obrócić całym obiektywem. A
    > generuje taki hałas, że sąsiadka się nie schowa tylko wyskoczy ze
    > strachu przez okno.

    Ty się nie dziw - to w końcu rosyjski "subtelny" sprzęt do
    fotografowania przyrody. A że ich zakłady głównie pracowały na potrzeby
    zbrojeniówki, to i pewnie ma coś z kałacha :-) No w końcu kolbę miał, to
    i strzelić musiał :-)
    Maciek

  • 40. Data: 2009-03-11 18:06:16
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Ja nie czekam na GH1 ;) raczej na 45-200 i 20/1.7
    > Do tego ze dwa dziwne szkla na M42 i to by bylo na tyle.

    Aaa ... czyli nie udało Ci się kupić tego dwupaka?
    Tele widziałem luzem za chyba 1350. Ciekawi mnie ile zaśpiewają sobie za
    7-14. To już mnie bardziej interesuje, niż tele.
    Maciek