  • 21. Data: 2009-03-11 07:36:21
    Temat: Re: G1 plus szkla manualne - pierwsze starcie ;)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Moze kogos zainteresuje.

    G1+ MC Helios-44M-7 58/f2.
    DNG otworzony w PS, wyostrzanie i odszumianie na zero,
    zmniejszony do 33% i zapisany w JPG.
    ISO 100, przeslony po kolei 2, 2.8, 4, 5.6, 8, 11, 16.

    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/G1_Helios_01.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/G1_Helios_02.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/G1_Helios_03.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/G1_Helios_04.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/G1_Helios_05.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/G1_Helios_06.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/G1_Helios_07.jpg

    Jak mi ktos przypomni namiary na "grupowy" serwer na
    RAWy to wepchne tam DNGi, o ile jest zainteresowanie.

  • 22. Data: 2009-03-11 09:32:25
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-03-11, śro o godzinie 08:36 +0100, Jakub Jewu?a pisze:
> [...]
    >
    > Jak mi ktos przypomni namiary na "grupowy" serwer na
    > RAWy to wepchne tam DNGi, o ile jest zainteresowanie.

    http://raw.fotosite.pl/
    Wrzucaj :)

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 23. Data: 2009-03-11 11:04:45
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://raw.fotosite.pl/
    > Wrzucaj :)

    Wrzucone ;)

  • 24. Data: 2009-03-11 11:23:10
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Dolozylem jeszcze jedno takie:
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/_1010259.jpg

  • 25. Data: 2009-03-11 13:07:12
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-03-11, śro o godzinie 12:23 +0100, Jakub Jewu?a pisze:
    > Dolozylem jeszcze jedno takie:
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/_1010259.jpg

    To też z tego samego Heliosa?
    Ja poczekam na GH1, ale wtedy pewnie zanabędę jakiegoś Takumara 1.4 lub
    1.8 jako portretówkę. Przy tych evf ręczne ostrzenie to będzie
    przyjemność.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 26. Data: 2009-03-11 13:57:40
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To też z tego samego Heliosa?

    Tez.

    > Ja poczekam na GH1, ale wtedy pewnie zanabędę jakiegoś Takumara 1.4
    > lub
    > 1.8 jako portretówkę. Przy tych evf ręczne ostrzenie to będzie
    > przyjemność.

    Jest z ostrzeniem niezle, choc przydalaby sie stabilizacja
    w body zeby powiekszony obraz mniej skakal :))
    Ze statywu jest miodnie - lustro odpada.

    Ja nie czekam na GH1 ;) raczej na 45-200 i 20/1.7
    Do tego ze dwa dziwne szkla na M42 i to by bylo na tyle.

  • 27. Data: 2009-03-11 14:07:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Dostalem wlasnie przejsciowke G1 > FD i FD > M42.

    Ile kosztuje taka zabawa?

  • 28. Data: 2009-03-11 14:11:47
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ile kosztuje taka zabawa?

    Zakladanie przejsciowki jest bezcenne :)

    Jesli chciales zapytac o cos innego to tak
    zadaj pytanie, zeby bylo wiadomo o co pytasz ;)

  • 29. Data: 2009-03-11 14:18:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Zakladanie przejsciowki jest bezcenne :)
    >
    > Jesli chciales zapytac o cos innego to tak
    > zadaj pytanie, zeby bylo wiadomo o co pytasz ;)

    Ile kosztują obie przejściówki. Z tego co widziałem, takie do G1 są drogie.

  • 30. Data: 2009-03-11 14:24:22
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Ile kosztują obie przejściówki. Z tego co widziałem, takie do G1 są
    > drogie.

    FD > G1 - 120zl, M42 > FD cos 50zl.

    Jak masz pierscien macro interesujacego systamu (do obiektywu)
    to mozna mo domontowac dopke do G1 chyba troche taniej.