  • 1. Data: 2009-03-09 10:46:33
    Temat: komu zalega stara karta xD 128 MB ?
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>

    Witam

    Wpadł mi w ręce stary apart Olympus C-50.
    Niestety bez karty pamięci. Próbowałem włożyć do niego
    karte xD 128MB Fuji i niestety pokazuje CARD ERROR.

    Ponoć bez problemu działają te aparaty ze starymi kartami
    OLYMPUS (bez oznaczeń M i H).

    Może ktoś ma taką niepotrzebną karte xD 128MB
    i chciałby się pozbyć za przysłowiową "flaszkę" :)

    Proszę o kontakt, napewno się dogadamy.

    Ryba

  • 2. Data: 2009-03-09 14:52:20
    Temat: Re: komu zalega stara karta xD 128 MB ?
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Może ktoś ma taką niepotrzebną karte xD 128MB
    > i chciałby się pozbyć za przysłowiową "flaszkę" :)

> [...]

    No, jeszcze starsza karta Smart Media 128 MB chodzi na Allegro blisko
    stowki. Wiec nie zawsze starocie oddaje sie za pol darmo.

    Adameck

  • 3. Data: 2009-03-09 15:04:03
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No, jeszcze starsza karta Smart Media 128 MB chodzi na Allegro blisko
    > stowki. Wiec nie zawsze starocie oddaje sie za pol darmo.

    No być może ze SM tak jest
    ale stare xD kosztują ok 30 PLN więc żaden rarytas.

    Ryba