  • 1. Data: 2009-03-09 14:06:38
    Temat: badania - jakie lustrzanki kupują Polacy - wyniki
    Od: Paweł O. <p...@o...pl>

    http://blog.zsieci.net/?p=218

    króluje: Nikon D90

  • 2. Data: 2009-03-09 14:18:41
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > króluje: Nikon D90

    Zwłaszcza miejsce nr 10 dobitnie swiadczy o wiarygodnosci zestawienia ;)

  • 3. Data: 2009-03-09 14:20:03
    Od: ziemo <n...@...mail>

    Paweł O. pisze:
    > http://blog.zsieci.net/?p=218
    >
    > króluje: Nikon D90

    kupiłem aparat którego nie ma ;)

    --
    Ziemo

  • 4. Data: 2009-03-09 14:21:09
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Zwłaszcza miejsce nr 10 dobitnie swiadczy o wiarygodnosci zestawienia ;)

    Heh, tytuł postu mnie zmylił. Ale i tak nie uwierze, że Polacy nie kupują
    już kompaktów.

  • 5. Data: 2009-03-09 14:26:22
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł O. pisze:
    > http://blog.zsieci.net/?p=218
    > króluje: Nikon D90

    Nie jakie kupują, ale jakie przeglądają na skąpcu. Jedno do drugiego nie
    ma wiele wspólnego tak naprawdę. Równie dobrze możesz sobie popatrzyć na
    dpreview na statystyki klików. Jak się pojawi jakieś review to od razu
    któryś model zaczyna być w przedzie stawki.

    Wyniki sprzedaży, a wyniki klepania i oglądalności mają się nijak do
    siebie. Największa sprzedaż jest w marketach, gdzie nikt nie czyta
    review i nie sprawdza gdzie najtaniej, ale po prostu bierze to na co go
    stać.. i co sprzedawca poleca.

    Zestawienie może być tylko ciekawostką. Nic więcej.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 6. Data: 2009-03-09 15:35:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
> [...]
    > dpreview na statystyki klików. Jak się pojawi jakieś review to od razu
    > któryś model zaczyna być w przedzie stawki.

    Dokładnie, oglądają zena i ipoda, a kupują mantę i mediatecha :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-03-09 17:12:02
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Dokładnie, oglądają zena i ipoda, a kupują mantę i mediatecha :)

    ...tymczasem obecnie wszystkie cztery to shi... e, niewazne. ;)

    k,

  • 8. Data: 2009-03-09 22:15:02
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "ziemo" <n...@...mail> napisał w wiadomości
    > kupiłem aparat którego nie ma ;)

    Nie jesteś Polakiem!
    ;)

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 9. Data: 2009-03-10 11:17:45
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Paweł O. napisał(a):

    > http://blog.zsieci.net/?p=218

    Nie jakie kupują, ale o jakich marzą... ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 10. Data: 2009-03-10 11:25:42

    bakulik napisał(a):

    > Nie jakie kupują, ale o jakich marzą... ;)

    To dlaczego tam są niższe modele tylko, marzą raczej o wyższych
    modelach, a z tego co widać to tak naprawdę najniższe modele są. To może
    być 10 najpopularniejszych lustrzanek w sprzedaży, ale nie wiem czy
    kolejność odpowiednia. Raczej D90 nie widziałbym na pierwszymi miejscu.

    wer