  • 1. Data: 2009-03-09 11:21:22
    Temat: G1 plus szkla manualne - pierwsze starcie ;)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Dostalem wlasnie przejsciowke G1 > FD i FD > M42.
    Podpialem Jupitera 85/2 i stwierdzam jedno - uzywajac
    wewnetrznego wyswietlacza ostrzy sie sporo lepiej niz
    na matowce Sony A100.
    I to bez powiekszania fragmentu obrazu :)

    Jakies sample etc za kilka dni jak sie odrobie z praca.

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-03-09 12:25:35
    Temat: Re: G1 plus szkla manualne - pierwsze starcie ;)
    Od: j...@a...at

    On 9 Mrz., 12:21, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jakies sample etc za kilka dni jak sie odrobie z praca.

    > --
    > Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

    ja sie sposdziewam ze w praktyce jakosc zdjec bedzie lepsza niz w
    pospoltych dslr-ach jako ze ryzyko popelnienia wszelakich bledow
    obnizajacych jakosc obrazu bedzie w tym aparacie mniejsze.

  • 3. Data: 2009-03-09 12:33:33
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > ja sie sposdziewam ze w praktyce jakosc zdjec bedzie lepsza niz w
    > pospoltych dslr-ach jako ze ryzyko popelnienia wszelakich bledow
    > obnizajacych jakosc obrazu bedzie w tym aparacie mniejsze.

    Tez tak uwazam, co wykaze odpowiednim wykresem ;-)

  • 4. Data: 2009-03-09 13:08:39
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewula" :

    > Tez tak uwazam, co wykaze odpowiednim wykresem ;-)

    tylko nie zapomnij o zielonym ;)

    --
    pzdr.
    JR

  • 5. Data: 2009-03-09 13:53:21
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jakub Jewula wrote:

    > Tez tak uwazam, co wykaze odpowiednim wykresem ;-)

    Koniecznie. I jeszcze zrób drugi wykres wykazujacy poprawe walorów
    artystycznych zdjecia!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2009-03-09 13:56:32
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Koniecznie. I jeszcze zrób drugi wykres wykazujacy poprawe walorów
    > artystycznych zdjecia!

    A to bedzie prosta pozioma - walory mam
    zawsze na stalym absolutnym poziomie :)

  • 7. Data: 2009-03-09 14:20:04
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jakub Jewuła wrote:

    > A to bedzie prosta pozioma

    No to lipa. Myslalem ze zrobisz min, max i średnią przynajmnej, a nastepnie
    wyciagniesz kosmiczne wnioski.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-03-09 14:25:28
    Od: "Catman" <c...@c...com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wewnetrznego wyswietlacza ostrzy sie sporo lepiej niz
    > na matowce Sony A100.
    > I to bez powiekszania fragmentu obrazu :)

    skoro dla ciebie ostrzy sie lepiej to dla innych tez sie tak bedzie ostrzyć?

  • 9. Data: 2009-03-09 14:39:34
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > skoro dla ciebie ostrzy sie lepiej to dla innych tez sie tak bedzie
    > ostrzyć?

    Tak, bo po prostu obraz jest lepszy. Bez dwoch zdan.

  • 10. Data: 2009-03-09 14:43:48
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-03-09, pon o godzinie 15:39 +0100, Jakub Jewu?a pisze:

    > Tak, bo po prostu obraz jest lepszy. Bez dwoch zdan.

    Spokojnie, zaraz się znajdzie ktoś, kto stwierdzi że w ciemnościach szum
    i powolne odświeżanie uniemożliwią wyostrzenie, a w wizjerze optycznym
    się da ;)
    Może i się da, na dobrym wizjerze FF z klinem.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy