  • 1. Data: 2009-03-08 21:33:05
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/10 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich serdecznie !

    Dziekuje wszystkim autorom za udzial w watku 09/09 - tym razem
    mialem trudnosci z wybraniem swojego faworyta sposrod pokazanych
    zdjec - co mnie ktores zdjecie zaciekawilo to zawsze znalazlem
    cos przeciw a to otworek ktory nie wyglada jak otworek :) a to zdjecie
    ktore sklada sie glownie z bokehu :) W koncu chyba sie
    zdecydowalem na to zdjecie Jurka, ktore chyba nie powinno
    sie znajdowac w katalogu marm tylko gran ;)

    http://abpc.com.pl/marm/imagepages/image1.html

    Ale dalej nie jestem pewien - zapraszam wiec do
    przejrzenia tego watku i wyrobienia sobie swojego wlasnego
    zdania. Jednak jeszcze bardziej zapraszam do pokazywanie swoich zdjec
    i jak zwykle przypominam, ze watek ten jest archiwizowany na stronie
    wymienionej w tytule - dlatego, pokazujac tu zdjecie, zgadzamy sie
    na umieszczenie go na tej stronie. I rowniez jak zwykle zachecam
    do samodzielnego umieszczania pokazywanych zdjec na tej stronie.

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-03-08 21:56:16
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/10 - fotoplenery.eu
    Od: "elkabanos" <b...@w...pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich serdecznie !

    Witam,

    w tym tygodniu jescze jedna odsłona Śnieżnych Kotłów

    http://plfoto.com/1789906/zdjecie.html

    Paweł

  • 3. Data: 2009-03-08 22:26:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 8 Mar 2009 21:33:05 +0000 (UTC), tomek wrote:
    > Witam wszystkich serdecznie !

    http://www.digart.pl/zoom/3288019/Asteroida.html

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2009-03-08 22:36:28
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Muzeum Piwowarstwa w Tychach:

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/plenery/
    browar/ms06.jpg

    Matusz

  • 5. Data: 2009-03-09 08:09:44
    Od: "Michał Grzelak" <d...@W...gazeta.pl>

    http://infobot.pl/r/17wB

    ..z parapetu

    M..M

  • 6. Data: 2009-03-09 08:29:18
    Od: j...@a...at

    On 9 Mrz., 09:09, "Michał Grzelak" <d...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > http://infobot.pl/r/17wB
    >
    > ..z parapetu
    >
    > M..M
    >
    > --

    ladna kompozycja .
    jakim obiektywem ?

    XXX

  • 7. Data: 2009-03-09 09:02:59
    Od: "Michał Grzelak" <d...@W...gazeta.pl>

    j...@a...at napisał(a):

    > jakim obiektywem ?

    Nikkor AF-s 50 f1,4
    M..M

  • 8. Data: 2009-03-09 10:05:55
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 8 Mar, 22:33, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > cos przeciw a to otworek ktory nie wyglada jak otworek :)

    Tiaaaa, nie podobało się... :-> To tym razem pokażę otworek, który
    wygląda jak otworek; mam nadzieję :-)
    http://plfoto.com/1792741/zdjecie.html
    Shen Hao 4x5", zamiast obiektywu użyłem monety dwudolarowej z Wysp
    Cooka :)

    Czarek

  • 9. Data: 2009-03-09 10:08:58
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 8 Mar, 23:36, "Matusz" <m...@w...pl> wrote:

    > Muzeum Piwowarstwa w Tychach:
    > http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/plenery/
    browar/ms06.jpg

    Myślałem, że raczej franciszkańska piwniczka :)

    Czarek

  • 10. Data: 2009-03-09 10:10:15
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > To tym razem pokażę otworek, który
    wygląda jak otworek; mam nadzieję :-)
    http://plfoto.com/1792741/zdjecie.html

    To Ci chyba żadna otworka nie pokazała ... bo jakieś bzdury pokazujesz
    :)

    abpc