  • Data: 2023-12-01 19:09:54
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Akarm <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze raz. Kiedyś wysyłała :)

    > Jeszcze raz, kiedyś to działało, jeszcze jakiś miesiąc temu.
    > Spoko, mam czas odpisywać, może w końcu dotrze :)

    Jeszcze raz:
    - wielu użytkowników FreeStyle Libre w ogóle nie ma zainstalowanej
    aplikacji LibreLink. Dane na LibreViev przesyłają za pośrednictwem Juggluco.

    > A niby czemu? Jaki związek widzisz lub jego brak, ze nie można wysyłać z
    > dwóch różnych aplikacji? Coś przeszkadza? Nie działa?
    > Skąd wiesz, że nie działa? Gdzie sprawdzałeś? Jak?

    Przeszkadza logowanie na LibreView.
    Sprawdziłem to w ten sposób, że kiedy dane na LibreView przesyła
    Juggluco, to nie ma tam danych z LibreLink. Dlatego musiałem w Juggluco
    odznaczyć to wysyłanie danych.

    > No dobra, napisz teraz prawdę:
    >
    > Którą aplikacją "startujesz sensor"?

    Najpierw LibreLink, następnie Juggluco.