    Subject: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <n0059p$h5k$1@node1.news.atman.pl> <n00b2n$nb1$1@node1.news.atman.pl>
    <n01u5n$lnb$2@node2.news.atman.pl> <n03pb5$qho$1@node1.news.atman.pl>
    <5625e853$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <n06gue$ljb$2@node1.news.atman.pl>
    <562755dc$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    <n08ltt$rh5$1@node1.news.atman.pl>
    <562897b6$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0aepc$knc$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Date: Fri, 23 Oct 2015 15:10:51 +0200

    > "Trybun" 562897b6$0$8368$6...@n...neostrada.pl

    > Bilokacja -- wożenie jednej pupy dwoma samochodami naraz.
    > (jedna pupa jedzie samochodem służbowym, zaś inna -- prywatnym;
    > w szczególności ten ostatni może być ,,z czystej pneumy'')

    No tak, teraz sobie przypomniałem Sikorskiego, Arłukowicza czy Muchę i
    ich źródełko do czerpania dodatkowych dochodów.

> [...]
    > zezwala na cofanie czasu -- wezwanie na badanie otrzymałem
    > w tydzień po wyznaczonym badaniu; termin odbioru upływa za
    > tydzień.
    >

    > Nie tylko sąd usiłuje majstrować przy czasie -- biegły sądowy także,
    > odwołując się (jak i Ty) do tego, co minęło w ubiegłym wieku, czyli
    > do grup inwalidzkich.
    >

    > Przy okazji ten biegły wykazuje jawnie przewagę badań typu:
    > ,,przejdź na palcach, przejdź na piętach'' nad badaniami
    > (jak je określa) neuroobrazowymi, czyli (w tym wypadku)
    > nad badaniami wykonanymi rezonansem magnetycznym.

    Prawdę pisząc - nic nie słyszałem o obligacjach wydanych przez OFE. Mało
    tego, również nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek środkach własnych które
    zainwestowało choć jedno z tych pseudo emerytalnych 'towarzystw",
    kryjących się pod logo "OFE".
    Kontrowersje? A niby u kogo z obywateli rabunek w biały dzień może
    budzić jakiekolwiek kontrowersje?? Przecie to przedsięwzięcie powołał do
    życia ktoś aby napełnić swoim kolesiom kieszenie. Z ZUSu horda nie może
    otwarcie wyprowadzać środków na swoje potrzeby, a tym samym ograbiać
    obywateli, to utworzyli sobie OFE.
    A w czym widzisz wyższość banków nad ZUSem? Jak dla mnie ZUS to jedna z
    ostatnich normalności która funkcjonuje w tym kraju po zaanektowaniu go
    przez hordę łupieżców..

    Jesteś jedną z wielu ofiar polityki wprowadzonej po 89roku przez
    Balcerowicza.. Wtedy swołocz bojąc się rewolty niezadowolonych roboli,
    dawali lekka ręką renty z tytułu "niezdolności do pracy", praktycznie
    każdemu chętnemu. Dzisiaj gdy system już okrzepł nastąpiło wahniecie w
    druga stronę, czyli iście piekielne utrudnienia w przyznawaniu w.w. rent.

    > Nie -- obrabowani, nie okradzeni. Mieli świadomość ponoszonych
    > strat, lecz nie mieli sił do skutecznej obrony. (a nie mieli,
    > bo DTusk wyjawił zamiar rabowania tuż po wygranych wyborach
    > parlamentarnych)

    Mieli świadomość okradania do tego stopnia co dzisiaj ludzie z ulicy
    którzy idą jak barany i "w pełni świadomie" oddają głos na coś takiego
    jak PiS, PO, SLD czy PSL. Naprawdę niektórzy durnie wierzyli w
    emerytalna starość pod palmami.

    > Tym akurat nie interesuję się.

    Ale oni są zainteresowani Tobą. Braknie SBków to zaczną Ciebie okradać,
    bo coś takiego jak "prawa nabyte" to ni maja gdzieś.. co ewidentnie
    pokazali podczas tego ograbiania tych biedaków.

    > Korwin niedawno zauważył, że jednak może.
    > Nie wiem, czy starannie wyliczył te swoje 80%.
    > I czy przewidział skutki tychże 80%...
    >
    > Inna sprawa, że kryzys w budownictwie
    > sprzyja budowaniu nowych budynków więziennych.

    Korwin poza populistycznym gadulstwem to raczej chyba nic więcej nie
    potrafi. Gada już od nieomal 30 lat, a karawana jedzie sobie spokojnie
    dalej, bo tacy jak Duda (szef "S") czy Korwin zawłaszczyli sobie w tym
    kraju prawo do bycia opozycją. Pomyśl tylko jaka drogę musiałby przejść
    prawdziwy opozycjonista, taki który naprawdę chciałby obalić panujące w
    tym kraju "porządki". To nie Tusk, Komorowski czy Kaczyński jest dla
    niego przeszkodą, ale pretorianie systemu pokroju Korwina czy Dudy.

> [...]
    > Ano taki konglomerat złożony z trzech składników:
    >
    > () głodowej pensji
    > () składnika podatkowego/składkowego
    > () czynnika zniewalającego (albo ćwierkasz
    > tak, jak chcę, albo wypad z roboty)
    >
    > Niestety coraz mniej ludzi wybiera wolność a coraz więcej wybiera
    > niewolę u ,,dobrego'' pana -- który nie bije zbyt mocno? ;) IMO
    > póki ktoś wybiera niewolę dla siebie -- pół biedy; gorzej, gdy
    > taki system narzuca innym czynami lub indoktrynacją.
    >

    > IMO Polsce nie trzeba miejsc pracy (wo. konglomeratów) lecz
    > wychowania typu -- za zleconą i odebraną pracę należy płacić.

    To jest ta ich "6ta gospodarka Europy" - tania siła robocza. Na dzień
    dzisiejszy już nie opłaca się nikomu sprowadzać czarnych na plantację -
    role murzynów graja biali Polacy. A najgorsze jest to że rolę murzynów
    muszą grać w zakładach pracy, których jeszcze stosunkowo niedawno byli
    współwłaścicielami.

    > A ja przypomnę ulubione wypowiedzi Rydzyka:
    >
    > Tyle wolności, ile własności.

    Egoistyczne. Złodzieja który stawia płotek z bramą zamykaną na kłódkę,
    na drodze dojazdu do jeziora skazałbym na chłostę.

    > Wojsko FR jest w zdecydowanej opozycji do NATO. Wojsko FR i NATO
    > są siłami przeciwnymi, żeby nie powiedzieć, że aż wrogimi.

    Jednak jak do tej pory agresor jest tylko jeden. I jeżeli coś z tego
    wyniknie to winny będzie także tylko jeden. Pamiętam przyrzeczenia
    składane z okazji zgody Rosji na zjednoczenie Niemiec, jak to zapewniano
    nierozprzestrzenianiu wpływów NATO nawet na terenach byłego NRD. Gdzie
    jest dzisiaj NATO, gdyby Putin w końcu się nie obudził to już by był na
    Krymie.

    > W przeszłości Rosja brała na cel polskie ziemie, choć nie było na nich
    > amerykańskich baz.

    Czasy carskie to już zupełnie inna historia.

    > Można, można... ;) Afryka jest bogata w bogactwa naturalne...
    > Trzeba oczyścić ją z ludzi, aby następnie eksplorować...
    > Część ludzi skłócić wzajemnie -- by mordowali się;
    > część wyssać jako imigrantów i uchodźców; część
    > doprowadzić (jak na Ukrainie) do obojętności...
    >

    > Nie wiem, czy wiesz, ile razy Kijów był zdobywany w okolicach
    > I wojny świętej -- i jak ,,silne'' wrażenie na mieszkańcach
    > Kijowa robiło przejmowanie tego miasta przez ,,kolejnych''
    > zwycięzców....

    Wiem przecie że to tylko wtrącenie się w imperialne rozgrywki USA i ich
    wasali.. Na dodatek jest tam na zaproszenie legalnych władz.. Jednak
    sporo sympatii która żywiłem do Putina przepadło gdy zaczął te swoje
    bombardowania w Syrii.

> [...]
    > (ważne są pomiary dokonywane ,,na oko'', czyli miernikami
    > Goździkowej z TV, bez podania nie tylko numeru seryjnego
    > miernika, lecz i bez podania jakiegokolwiek opisu takiego
    > ,,przyrządu'' -- kupionego za pięćdziesiąt dolarów USA na
    > eBayu)
    >
    > () najpierw zwlekać pół roku, później wyznaczyć nierealny
    > termin badań lekarskich
    >

    > Przy okazji zauważę, że biegły pulmonolog przed 5 laty doprowadził
    > mego ojca niemal do śmierci, szukając raka płuc tam, gdzie w istocie
    > była ,,woda'' -- 60 mm po jednej stronie i 67 mm po drugiej...

    bWodaJaBMMZUS.pdf

> [...]
    > żadnych
    > podatków i raczej nie zamierzają płacić.
    >
    > BTW Rosji -- w ci ludzie Rosji znaleźliby schronienie, gdyby chcieli
    > -- nie chcą.
    > Putin zapraszał ich do siebie, przypominając, że potrafi radzić sobie
    > z uchodźcami,
    > których bezproblemowo przyjął nie tysiące czy dziesiątki tysięcy, ale
    > setki tysięcy.
    >

    > Akurat niezbyt mocno dziwię się -- ponoć Rosja (czy Związek Radziecki)
    > w przeszłości
    > potrafiła zapominać o ewakuowaniu muzułmanów ze skażonych

    Chodzi mi tylko o kwestię - pomagać na miarę możliwości uchodźcom czy
    zamykać przed nimi granicę. I z jakiej strony by nie patrzeć p. Kopacz
    bardzo słusznie postąpiła. Jedyne do czego mogę się doczepić to brak
    konsultacji społecznej w tej kwestii. Ale to przecie nic nowego -
    jankesom zaprzedali kraj także nie pytając o zdanie mieszkańców.

    I nie można tak tego rozpatrywać - przynajmniej na początku w w kosztach
    utrzymania uchodźców będzie (i to w znacznym procencie) partycypowała UNIA.