  • Data: 2015-10-24 01:56:06
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" n0d85t$b16$...@d...me

    > Po co zawracasz dupę ludziom na publicznym forum

    Próbowałem jakoś delikatnie podpowiedzieć Ci, że dobrze
    byś uczynił, gdybyś zamiast hm... No... Tej... Zawróconej...
    Użył po prostu głowy... Cieszę się tym, że mi dopomogłeś. :)
    Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. ;)

    > z niedziałającą witryną internetową?

    Po kilku kopiowaniach plików mamy witrynę chodzącą,
    ale nadal bez podczepienia pod Agorę. W sumie nieco
    ponad 100 kB. Na razie na 8 podstronach info o VM.

    > Tracisz nasz czas.

    Już dobrze, dobrze... Uspokój się...
    Możesz wypróbować, czy wszystkie linki (na każdej
    podstronie -- w iloczynie 72) poprawnie chodzą.

    W nagrodę mogę wrzucić nowe banery do strony podczepionej
    pod Agorę. :) (tę ze stopki)

    -=-

    Możesz zgłosić jakieś wnioski racjonalizatorskie dotyczące (; pisanej ;)
    strony. Z przymrużeniem oka, bo tego pisania tam chyba mniej niż w tym
    poście. Uzupełnienie trwało kilka razy ,mniej niż pisanie tego postu. :)

    Próbowałem różnych kombinacji:

    -- litery pseudolinku nie zmieniają koloru (są po najechaniu myszką czarne)
    -- każda kategoria ma dwuwyrazowy tytuł w dwóch linijkach
    -- tytuły kategorii są pisane literami większymi, niż teraz
    -- tytuły kategorii są pisane literami mniejszymi, niż teraz

    I doszedłem do wniosku, że tak jest najlepiej.

    Na pewno strona ma być SKRAJNIE PRYMITYWNA.
    (tak, jak jest teraz) Zero,zero dziwactw. ;)

    -=-

    Nie mam pomysłu na prawą stronę. Opis nie zajmuje całej prawej
    części -- może dałoby się tam coś ulokować... Ale co?... Po
    prawej stronie od opisu...

    Nie wiem też, czy nie warto zmienić koloru ,,papieru''.

    [mogę dorzucić jakieś dziwaczne kursory, ale na razie nie wiem, jak to zrobić]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'