  • Data: 2015-10-24 20:15:00
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 562a31cc$0$8384$6...@n...neostrada.pl

    > No tak, teraz sobie przypomniałem Sikorskiego,
    > Arłukowicza czy Muchę i ich źródełko do
    > czerpania dodatkowych dochodów.

    Pawłowicz nawet samochodu swojego nie ma. :)

    > Prawdę pisząc - nic nie słyszałem o obligacjach wydanych przez OFE. Mało

    Obligacje były wydanie nie przez OFE, lecz przez państwo.
    OFE je zakupiło, lokując forsę w państwie.

    ZUS zbierał składki ale część odsyłał do OFE, czym powodował u siebie deficyt
    deficyt ten pokrywał tym, co pożyczał od państwa
    państwo brało pieniądze, emitując obligacje, które kupowały OFE za pieniądze brane
    z ZUSu

    Karuzela. :) Karuzela, na której menadżerowie OFE dobrze zarabiają.
    Ale zobowiązania państwa wobec ZUSu -- to dług ukryty; zaś zobowiązania
    państwa wobec OFE -- to dług jawny. Aby dług jawny zmalał, DTusk umorzył
    obligacje, które kupiły OFE i ,,przelał'' pieniądze (wartość obligacji)
    do ZUSu. Po drodze (**chyba** kilkanaście miliardów pln) gdzieś zawieruszyło
    się, ale prezesi ZUS wyjaśnili ,,naukowo'', że zawieruszenie owo nie
    jest niczym złym. ;)

    > tego, również nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek środkach
    > własnych które zainwestowało choć jedno z tych pseudo
    > emerytalnych 'towarzystw", kryjących się pod logo "OFE".

    Inwestowali ludzkie składki.

    > Kontrowersje? A niby u kogo z obywateli rabunek w biały
    > dzień może budzić jakiekolwiek kontrowersje?? Przecie
    > to przedsięwzięcie powołał do życia ktoś

    LBalcerowicz. :) Sam chwalił się tym, że to jego osiągnięcie.
    Mówił wprawdzie, że nie był jedynym ,,ojcem'' OFE, ale tak to
    mówił, aby było jasne, że to głownie jego zasługa!

    > aby napełnić swoim kolesiom kieszenie. Z ZUSu horda nie
    > może otwarcie wyprowadzać środków na swoje potrzeby,
    > a tym samym ograbiać obywateli, to utworzyli sobie OFE.

    Z OFE mogli barć tyle, ile uznali za stosowne. Brali tyle, aby
    ludzie nie zarabiali. (menadżerowie OFE zarobek brali dla siebie)

    A ZUS mógł naśladować OFE -- pani prezes wyjaśnia, że i tak mało
    (90 tysięcy pln za 3 miesiące) bierze, bo w OFE biorą więcej,
    mając mniejszą odpowiedzialność...

    > A w czym widzisz wyższość banków nad ZUSem? Jak dla mnie
    > ZUS to jedna z ostatnich normalności która funkcjonuje
    > w tym kraju po zaanektowaniu go przez hordę łupieżców..

    Banków jest wiele -- mogę wybierać.
    ZUS jest jeden -- muszę płacić.

    Banki zwyczajowo mnie karmią, nie okradają.
    (wyjątkiem jest BZ WBK KB Sg, który i nakarmił
    obficie, i lekko okradł -- 400 pln)

    O normalności ZUS piszę przy okazji moich starań o rentę chorobową.

    Wg orzecznika ZUS renta taka jest mi należna za samo niedowidzenie
    oka od ,,zawsze'', ale skoro tyle lat radziłem sobie -- to on (ten
    orzecznik) nie da mi renty.

    Może to normalność.

    > Jesteś jedną z wielu ofiar polityki wprowadzonej po 89roku przez
    > Balcerowicza.. Wtedy swołocz bojąc się rewolty niezadowolonych
    > roboli, dawali lekka ręką renty z tytułu "niezdolności do pracy",
    > praktycznie każdemu chętnemu. Dzisiaj gdy system już okrzepł
    > nastąpiło wahniecie w druga stronę, czyli iście piekielne
    > utrudnienia w przyznawaniu w.w. rent.

    Po prostu obecnie ZUS daje renty ludziom lekko chorym, aby sławili
    dobroć ZUSu i płacili składki oraz podatki. Poważnie chorym ZUS nie
    daje rent, gdyż uznaje te osoby za naprawdę niezdolne do pracy,
    a takich wg ZUSU należy zabijać. Prawdopodobnie moda na zabijanie
    chorych ludzi przywędrowała do Polski z Niemiec.

    Nie jest prawdą, jakoby nazizm (czy faszyzm) został pokonany
    w połowie XX wieku.

    http://www.gedenkort-t4.eu/pl/vergangenheit/aktion-t
    4

    ZUS cicho realizuje założenia Akcji T4. (utylizacji ludzi niewygodnych)

    okradzeni.

    > Mieli świadomość okradania do tego stopnia co dzisiaj ludzie
    > z ulicy którzy idą jak barany i "w pełni świadomie" oddają
    > głos na coś takiego jak PiS, PO, SLD czy PSL. Naprawdę niektórzy
    > durnie wierzyli w emerytalna starość pod palmami.

    Ja nie wierzyłem.
    Tak czy siak -- DTusk nie krył się ze swą polityką, ale ogłosił ją.
    (nie miał innego wyboru w sprawie podnoszenia wieku emerytalnego)
    Kradzieżą była ,,reforma'', której celem (co wyjaśnia dziś prezes
    ZUS) było obniżenie świadczeń.

    Aby było jasne -- Tusk nie kandyduje, więc mogę o nim pisać?
    Nie agituję a jedynie wyjaśniam.

    Tusk umorzył obligacje kupione przez OFE, podniósł wiek emerytalny
    i wprowadził reformę, której celem było obniżenie świadczeń.

    Ale jest w RP grupa uprzywilejowana, która nie bała się tych zmian.
    Sędziowie mają swoje własne emerytury...

    Jak pojmuję -- Imperium Rydzyka optuje za likwidacją tych przywilejów.
    Ja (oczywiście) także chcę likwidacji sędziowskich przywilejów.

    Niektórzy białostoccy sędziowie nie pracują, ale pensje biorą.
    Uczestniczą w procederze transferu pieniędzy ze Skarbu Państwa
    do kieszeni biegłych -- biegłych bredzących, piszących nie na
    temat, piszących w języku polskawym, sądzących w imieniu sądu,
    przeczących samym sobie, kłamiących itd...

    Efekt pracy biegłego?

    Wypukliny to skolioza.
    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/pra
    wowypukla.mp3

    sędzia w ustnym uzasdnieniu wyroku: zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii
    głównej, podniósł kwestie tych wypuklin
    w uzasadnieniu także formułując to
    w sposób medyczny także prawowypukłej
    właśnie kręgosłupa tak używa to

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/61-
    62.png <--.__ opinia główna
    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/61-
    62.htm <--' linia 5 i 6 UZASADNIENIA

    > Ale oni są zainteresowani Tobą. Braknie SBków to zaczną Ciebie
    > okradać, bo coś takiego jak "prawa nabyte" to ni maja gdzieś..

    Ale niektórym ludziom wydaje się, że jednak rząd może robić
    to, na co ma ochotę, skoro został wybrany demokratycznie. :)

    Tych ludzi warto zapytać o to, czy jeśli premier rządu RP (bądź
    prezydent RP) wyjdzie na ulicę z karabinem i będzie strzelał do
    przechodniów -- będzie miał do tego prawo, skoro został wybrany
    demokratycznie...

    > co ewidentnie pokazali podczas tego ograbiania tych biedaków.

    > Korwin poza populistycznym gadulstwem to raczej chyba nic więcej nie potrafi.

    Tego nie wiem -- trzeba by wybrać kogoś, aby przekonać się,
    czy ten ktoś będzie sadzał do więzienia, czy będzie słał na stryczek.

    Oj, chyba tego ani dziś, ani jutro -- nie wyślę?... :)
    Na razie nie agituję... :)

    > Gada już od nieomal 30 lat, a karawana jedzie sobie spokojnie dalej,

    Ale póki ktoś nie ma władzy w swych rękach -- nie może
    nic uczynić w sprawie tej karawany i szczekających psów.

    Nadal nie agituję? Chyba nadal.

    > bo tacy jak Duda (szef "S") czy Korwin zawłaszczyli sobie w tym
    > kraju prawo do bycia opozycją. Pomyśl tylko jaka drogę musiałby
    > przejść prawdziwy opozycjonista, taki który naprawdę chciałby
    > obalić panujące w tym kraju "porządki". To nie Tusk, Komorowski
    > czy Kaczyński jest dla niego przeszkodą, ale pretorianie systemu
    > pokroju Korwina czy Dudy.

    IMO oni nie są przeszkodami.

    > To jest ta ich "6ta gospodarka Europy" - tania siła robocza.

    Być może tańsza niż chińska. :) Kiedyś tak mamiono Tajów.

    Obecnie państwa zachodnie ustawiają się w kolejce do klęcznika
    ustawionego w Chinach przed chińskimi dostojnikami. :) Ciekawe,
    czy polskie władze też dopchają się do tego zaszczytnego klęcznika...

    > Na dzień dzisiejszy już nie opłaca się nikomu sprowadzać
    > czarnych na plantację - role murzynów graja biali Polacy.

    Murzyni sami jadą -- z Afryki do Europy.
    Na europejskich plantacjach jest ich pełno.

    > A najgorsze jest to że rolę murzynów muszą grać w zakładach
    > pracy, których jeszcze stosunkowo niedawno byli współwłaścicielami.

    To chwyt Jaruzelskiego.

    My budowaliśmy pół wieku, zaś wy sprzedajecie
    za darmo :) swojakom dwa razy szybciej.

    > Egoistyczne. Złodzieja który stawia płotek z bramą zamykaną
    > na kłódkę, na drodze dojazdu do jeziora skazałbym na chłostę.

    Pytanie o prawa do tej drogi. Na swoim podwórku chyba mogę postawić bramę.

    BTW -- na moim osiedlu postawiono płotek z dwiema furtkami
    tak, że **dosłownie** ów płotek przecina klomb/kwietnik osiedlowy.
    (klomb jest dosłownie rozcinany tym płotkiem -- część klombu po
    jednej stronie płotu, a część po przeciwnej stronie płotu)

    > Jednak jak do tej pory agresor jest tylko jeden. I jeżeli coś
    > z tego wyniknie to winny będzie także tylko jeden. Pamiętam
    > przyrzeczenia składane z okazji zgody Rosji na zjednoczenie
    > Niemiec, jak to zapewniano nierozprzestrzenianiu wpływów NATO
    > nawet na terenach byłego NRD. Gdzie jest dzisiaj NATO, gdyby
    > Putin w końcu się nie obudził to już by był na Krymie.

    Obecnie -- Czarnogóra, Szwecja i Finlandia. :)
    Wiki podaje -- potencjalnymi kandydatami są: Gruzja, Serbia...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/NATO

    IMO tylko żydom zawdzięczamy niepodległość.
    Polacy wybierali elekcyjnych królów i łatwo
    dogadywali się z Rosją carską. Natomiast żydom
    nie pasowały imperia takie jak Rosja czy Prusy.

    Dlatego właśnie Hitler miaU tak duże poparcie, gdy mordował żydów.
    I dlatego po II wojnie świętej żydzi wycofali się do Izraela.
    Nie mogli już być obywatelami całego świata -- musieli mieć
    swoje państwo, które by oficjalnie dbało o ich interesy.

    > Czasy carskie to już zupełnie inna historia.

    Inna? Alternatywna? ;) A do kogo porównuje się Putin,
    jeśli nie do cara?

    > Wiem przecie że to tylko wtrącenie się w imperialne rozgrywki
    > USA i ich wasali.. Na dodatek jest tam na zaproszenie legalnych
    > władz.. Jednak sporo sympatii która żywiłem do Putina przepadło
    > gdy zaczął te swoje bombardowania w Syrii.

    http://telewizjarepublika.pl/lawrow-chce-quotscisle-
    wspolpracowac-z-usaquot-beda-wspolnie-walczyc-z-isis
    ,25245.html
    24 października 2015 15:31
    Ławrow chce "ściśle współpracować" z USA. Będą wspólnie walczyć z ISIS?

    USA wspiera Kurdów -- Turcja Kurdów bombarduje, będąc najśliniejszym sojusznikiem
    USA. Tedy świat pyta -- po co wspieracie, skoro za chwilę niszczycie? Zatem udział
    Rosji jest konieczny -- to nie USA, nie NATO stabilizuje ;) Kurdów, ale Rosja...

    Domowa wojna ukraińska jest poligonem potrzebnym do formowania wojsk
    lądowych, które zostaną wysłane do Afryki, wcześniej do ,,trójstyku''
    Syrii, Turcji, Iraq i Izraela...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Baszszar_al-Asad

    Ten człowiek podpadł Izraelowi, więc USA muszą go niszczyć.
    Ale niszcząc -- budują IS. IS (jak Lenin kiedyś) może zagrażać,
    więc trzeba wspierać Kurdów walczących przeciwko IS, ale Kurdów
    nie lubią Turcy...

    Putin uczciwie zauważa -- żydzi potrzebują Rosji do stabilizowania sytuacji
    ,,trójstyku''. :)

    Ale czy Rosja, czy USA -- ktoś musi mieć silną armię lądową do
    zajmowania Afryki. Całej Afryki? Prawie całej. Asad jest drobiazgiem
    (oczywiście Benjamina nie można lekceważyć, więc Asada trzeba temperować,
    ale jakoś delikatnie, a najlepiej -- i temperować, i wspierać zarazem)
    na tle wojny surowcowej. Tygiel Iracki można by zdusić w przysłowiowe
    pięć minut ale nie jest to korzystne.

    Netanjahu musi dostać swoje -- Asad musi mieć nuż na gardle, ale
    Syria/Iraq to drobiazgi. To wstęp tylko, to przygrywka. Podobnie
    z Krymem czy całą Ukrainą.

    Co jest w Donbasie? -- węgiel. Komu on jest obecnie potrzebny
    poza Achmetowem? Niestety niemal nikomu. Nawet papież Franciszek
    nie chce węgla.

    A co ma Syria? Ano bliskość Izraela. :)
    I ropę, ale cena ropy naftowej stale spada.

    Prawdziwe bogactwa są nie w Syrii czy Iraq, ale w pobliskiej Afryce.
    A kto rządzi Afryką, przynajmniej ta północą? Nie dzicy muzułmanie?

    Rosja bombarduje w Syrii? Jedynie synchronizuje swe poczynania z NATO.

    W Syrii jest wiele ugrupowań wzajemnie wspierających się i zwalczających.
    Bywa, że jakieś/któreś ugrupowanie jednocześnie i wspiera inne, i zwalcza.

    Rosja jedynie chce przestrzelać swoje działa, wykazać się swymi zdolnościami...

    Prawdziwe zadania i NATO, i rosyjskiej armii, i chińskiej, i indyjskiej -- są
    zupełnie inne.

    NATO i Rosja będą współpracowały -- po dżentelmeńsku.
    Bojownicy z Donbasu pojadą na wojnę do Afryki, wcześniej -- do Syrii.
    Chiny, Rosja, Indie, USA -- te państwa (a raczej -- ich armie) będą
    broniły/strzegły pokoju i ładu światowego. Nie będą zwalczały się,
    ale będą uzupełniały.

    Jeśli nawet dojdzie do konfliktów pomiędzy tymi armiami -- będą to
    jedynie igrzyska, ćwiczenia... Prawdziwe wojny rozgrywają się przy
    stołach obrad.

    Korea Północna -- to broń Putina. Koreą można szantażować. :)

    Korea może być silna i jako piąte (dosłownie piąte) koło u wozu
    może być niepotrzebna. Ale jeśli ma nie wejść do gry -- Rosja musi
    liczyć na wsparcie i logistyczne, i propagandowe, i finansowe...
    Wsparcie czyje? -- USA oraz państw plączących się wokoło USA.

    To niby ja mogę być niezadowolony z bombardowań Putina, ale nie jestem.
    Putin swymi posunięciami zadbał o ochronę moich interesów. ;) Mogę
    śmiało powiedzieć, że ochrona ta jest skuteczna.

    bWodaJaBMMZUS.pdf

    tysięcy.

    > Chodzi mi tylko o kwestię - pomagać na miarę możliwości uchodźcom
    > czy zamykać przed nimi granicę. I z jakiej strony by nie patrzeć
    > p. Kopacz bardzo słusznie postąpiła. Jedyne do czego mogę się
    > doczepić to brak konsultacji społecznej w tej kwestii. Ale to
    > przecie nic nowego - jankesom zaprzedali kraj także nie pytając
    > o zdanie mieszkańców.

    Polska jest krajem tranzytowym -- jak przykładowo Grecja.
    Imigranci nie chcą tu zostać na stałe., Chcą jechać do
    Niemiec, gdzie są lepsze warunki dla nich.

    Ci ludzie nie płyną kajakami czy pontonami z Syrii do Gdyni. ;)
    Oni płyną do Grecji z Turcji. Wędrują stamtąd w kierunku Niemiec.
    Polska jest dla nich miejscem przejściowym, gdzie zbiorą trochę
    szmalu i przezimują do czasów, gdy Niemcy przygotują im u siebie
    ,,miejsca pracy''.

    Obok tych imigrantów -- są od dawna masy innych, płynących (nie kajakami
    i pontonami, ale dużymi statkami, przez morze Śródziemne) z Afryki
    i pracujących w Europie w skandalicznych warunkach. Właśnie dlatego
    żywność produkowana w Europie jest tak tania, bo produkują tę żywność
    imigranci z AFRYKI, nie uchodźcy z Syrii.

    Afrykanin porzuca rodzinę, aby jechać za chlebem do Europy.
    Tam pracuje w warunkach gorszych niż polska krowa w polskiej
    oborze, ale pracuje. Produkuje żywność. Tanią żywność. Tą
    tanią żywnością państwa Europy Zachodniej karmią dobrotliwie
    biedne, porzucone przez swych rodziców dzieci.

    I Syria, i Donbas -- to przedsionek Afryki.
    Antarktyki nie trzeba wyludniać -- tam nie ma ludzi, ale są bogate
    złoża, którymi bogaci ludzie chcą podzielić się spokojnie, bez
    nerwów, bez wojen...

    Afryka tez jest bogata, ale jest zaludniona...
    Trzeba wyludnić ją. I ukazać, że Afrykę zaludniali źli ludzie.

    Tak czyniono z Japończykami przez wiele lat.
    W USA powstała masa filmów propagandowych, których
    celem było ukazanie Japończyków jako złych ludzi.

    Rosja też ma bogactwa naturalne? Naturalnie. :)
    Ale rosyjskie wojny domowe pustoszą Rosję od setek lat.
    Iwan groźny wprawdzie poszerzył panowanie, ale
    i wymordował sporo swych ziomków.

    BTW... Dlaczego Rosja zamówiła tylko dwa Mistrale?

    IMO lepiej by uczyniła, gdyby zamówiła trzy:

    Władywostok (władza nad wschodem)
    Kronsztad (wyjście na Bałtyk, czyli do Europy północnej i w świat)
    Sewastopol (wyjście na może Czarne nie poprzez Azowskie, ale
    bezpośrednio; a w efekcie wyjście na morze Śródziemne,
    czyli do Europy południowej i w świat)

    > I nie można tak tego rozpatrywać - przynajmniej na początku
    > w w kosztach utrzymania uchodźców będzie (i to w znacznym
    > procencie) partycypowała UNIA.

    Unitom ;) nie zależy na życiu uchodźców, ratujących się przed wojną.
    Zależy im na wojnie, na wyludnianiu Afryki, na grabieży bogactw
    naturalnych... Ale Benjamin Netanjahu nie lubi BalAsada...
    A światem nadal żądzą żydzi.

    I aby było jasne -- ogólnie nie mam nic przeciwko żydom.
    I nawet nie wiem, o co naprawdę chodzi Benjaminowi, gdy
    dąży do likwidacji aLAsada...

    Wracając do Rosji? Rosja wraca do gry jako militarna potęga.
    Rosja nie może pozwolić sobie na wydrapanie jej dostępu do
    Afryki, Antarktyki itp...

    Putin nie chce stawać na rolnictwo -- zagłada Rosji wg
    niego przyjść może w postaci utraty panowania w Afryce
    czy Antarktyce...

    Konfliktu syryjskiego nie byłoby od dawna, gdyby nie
    zawiłe relacje turecko-izraleskie.

    Na wszelki wypadek: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kurdowie
    Aby było jasne -- Turcja w NATO ma najsilniejszą armię po USA.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'