eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFrancuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-)Re: Francuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-)
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Francuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 21 Mar 2017 23:43:02 +0100

    Dnia Tue, 21 Mar 2017 11:27:12 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Przy 50km/h ? bo tyle obowiązuje w mieście.

    Tego który nadjedzie z boku niestety nie musi to wiele obchodzić.
    Zatrzymasz się 2m za daleko i przy odrobinie pecha z boku nadjedzie coś
    dowolnie szybko i dowolnie ciężkiego.

    A zdarza się to, jak uszkodzeniu ulegnie byle który z gumowych wężyków
    zwisających gdzieś przy kołach.
    Ale na tyle rzadko, że nikt rozsądny nie panikuje że "coś z tymi
    niedopracowanymi hamulcami trzeba zrobić".

    > Jak wprowadzali określało się to również jako jądro.

    Czyli że "jądro mózgu elektronowego"?

    > A branża dba marketingowo żeby wszyscy uważali że tak musi być.
    > Przykładem jest forsowanie mody na internet rzeczy.

    No nie wydaje się to być najmądrzejsze.
    Tyle że telewizory w IoT nas nie pozabijają, gorzej właśnie z samochodami.

    > Nie zagłosują. Nie mają lub lada moment nie będą mieli wyboru.

    Nie mam nawet na myśli powrotu do samochodów które nie są podłączone do
    sieci, ale o to żeby ktoś zadbał o zabezpieczenie tego.

    Bo to że da się kraść samochody uruchamiane "bez kluczka" prostym
    urządzeniem, to nie jest konieczna cena którą trzeba płacić za wygodę, a
    bezmyślność połączona z lenistwem u projektujących system.