-
From: "Papkin" <s...@s...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
Date: Tue, 6 Dec 2011 00:24:07 +0100
Lines: 18
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-EsetScannerBuild: 10423
NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
Message-ID: <4edd5298$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1323127448 212.85.112.42 (6 Dec 2011 00:24:08 +0200)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: 127.0.0.1.data
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418639
[ ukryj nagłówki ]> oj tam oj tam, ostatnio miałem do naprawy dwa VW, passat B5 -
> elektronika wariuje zegary świecą jak choinka, wariuje immobilizer,
> następnego dnia wszystko wraca do normy, drugie auto golf 3 wariuje
> immo raz odpala bez problemu raz się buntuje więc nie tylko Ford g...
> wort :P
w VW to pieknie zaprojektowali luty w module zamka centralnego, sciezka jak na
plycie glownej komputera (ulamek mm, choc miejsca sporo), pad lutowniczy
malusienki (znow jak w domowej elektronice choc miejsca sporo), i skromna
porcja lutowia laczaca plytke i element drgajacy przy kazdym zamknieciu i
otwarci zamka. Kazdy kto ma ciut starszego VAG zna ten problem. Po pewnym
czasie zamki zaczynaja wariowac albo w ogole nie odpowiadaja :) Trzeba
rozebrac, dac spora ilosc dobrego lutu i spokoj. A wystarczylo zprojketowac
grubsze ciezki, wieksze pady lutownicze i to solidnie lutowac w fabryce!
Tak czy siak moj VAG nigdy nie odmowil wspolpracy na drodze, wszystkie usterki
to takie pierdoly.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.11 07:27 Iglo
- 06.12.11 08:18 dremka
- 06.12.11 08:32 Jacek
- 06.12.11 08:35 Myjk
- 06.12.11 08:58 grzech
- 06.12.11 09:33 Sylwester Łazar
- 06.12.11 09:29 Maciek
- 06.12.11 09:56 RoMan Mandziejewicz
- 06.12.11 10:19 Sylwester Łazar
- 06.12.11 10:35 Sylwester Łazar
- 06.12.11 10:34 s2k
- 06.12.11 10:43 Maciek
- 06.12.11 10:50 Papkin
- 06.12.11 11:09 Sylwester Łazar
- 06.12.11 11:03 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=