  • Data: 2011-12-06 10:50:53
    Temat: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Miło widzieć fachowców z branży na tej grupie.
    > Przynajmniej rozdajecie Panowie fachowe podpowiedzi.
    > Ja jak zwykle dodam: zalutować STYKI.

    elektronika to moje male hobby, sam projektowalme plytkim, robilem (jak bylem
    mlodszy w sumie bo teraz to juz niezbyt) i wiem ze maly pad = odpadnie przy
    dluzszym lutowaniu albo ukruszy sie sciezka dochodzaca do padu jesli element
    drga lub sie porusza (np zlacze jakies z grubszym kablem). Ze nie widzieli o
    tym w fabryce VAG to juz dla mnie kosmiczna zagadka :) Sciezki pewnie
    projektowali autoroutem z domyslnymi nastawami :)

    Cale szczescie ze zlacza komputera pojazdu sa solidne, calosc jak widac
    hermetyczna bo problemow z tym nie mam. No ale te drzwi to do dzis mi jedne
    dziwnie dzialaja czasami. A ile roboty by wyjac ten modul, z pol godziny
    rozkrecania minimum.