  • 1. Data: 2011-12-05 23:31:42
    Temat: Ford jednak g... wort ;)
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    No i nie odjechał spod roboty, a raczej odjechał ale na sznurku ;)

    Odpalił wsadziłem rewers, wyjechałem pół długości samochodu - zgasł,
    zgasły zegary, prądu na elektronice brak. Aku sprawny ... radio po
    przekręceniu kluczyka działa, awaryjne są, pozycyjne też, alarm otwiera
    i zamyka go - reszta amba fatima wcieło prąd.
    Bezpieczniki posprawdzałem to co po ciemku zimnie i nocy można było
    sprawdzić - wsio ok, a prądu brak ...

    Jak więcej takich numerów będzie mi wycinał to stracę do niego serce i
    cierpliwość ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    a tak musiałem się wyżalić ;)

  • 2. Data: 2011-12-05 23:34:18
    Temat: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-05 23:31, Cezary Daniluk pisze:
> [...]
    > sprawdzić - wsio ok, a prądu brak ...
    >
    > Jak więcej takich numerów będzie mi wycinał to stracę do niego serce i

    oj tam oj tam, ostatnio miałem do naprawy dwa VW, passat B5 -
    elektronika wariuje zegary świecą jak choinka, wariuje immobilizer,
    następnego dnia wszystko wraca do normy, drugie auto golf 3 wariuje immo
    raz odpala bez problemu raz się buntuje więc nie tylko Ford g... wort :P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-12-05 23:42:52
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-05 23:34, Lewis pisze:

> [...]
    > następnego dnia wszystko wraca do normy, drugie auto golf 3 wariuje immo
    > raz odpala bez problemu raz się buntuje więc nie tylko Ford g... wort :P

    Nie porównujmy Mondeo MK3 do Golfa MK3 ;) którego wcześniej miałem :)
    Golf ciut starszy i może w nim elektryka głupieć, a to ma raptem 5lat
    skończone i tylko 150kkm na liczniku ;)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-12-06 00:24:07
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > następnego dnia wszystko wraca do normy, drugie auto golf 3 wariuje
    > immo raz odpala bez problemu raz się buntuje więc nie tylko Ford g...

    w VW to pieknie zaprojektowali luty w module zamka centralnego, sciezka jak na
    plycie glownej komputera (ulamek mm, choc miejsca sporo), pad lutowniczy
    malusienki (znow jak w domowej elektronice choc miejsca sporo), i skromna
    porcja lutowia laczaca plytke i element drgajacy przy kazdym zamknieciu i
    otwarci zamka. Kazdy kto ma ciut starszego VAG zna ten problem. Po pewnym
    czasie zamki zaczynaja wariowac albo w ogole nie odpowiadaja :) Trzeba
    rozebrac, dac spora ilosc dobrego lutu i spokoj. A wystarczylo zprojketowac
    grubsze ciezki, wieksze pady lutownicze i to solidnie lutowac w fabryce!

    Tak czy siak moj VAG nigdy nie odmowil wspolpracy na drodze, wszystkie usterki
    to takie pierdoly.

  • 5. Data: 2011-12-06 07:27:27
    Od: "Iglo" <f...@g...pl>

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

> [...]
    > grubsze ciezki, wieksze pady lutownicze i to solidnie lutowac w fabryce!

    No to nie widziałeś podświetlenia panelu klimatronika w Lagunie II, W
    chińskich zabawkach są lepsze punkty lutowania :-). Wprawdzie poprawić łatwo,
    ale nie każdy jest Adamem Słodowym :-). Choć wbrew legendom jeszcze na drodze
    nie stanęła (ok 100kkm jeżdżę).

  • 6. Data: 2011-12-06 08:18:32
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Cezary Daniluk napisal:

    > a to ma raptem 5lat
    > skończone i tylko 150kkm na liczniku ;)

    Ford Fusion, troche ponad dwa lata, 80kkm, jade sobie jade, nagle wszytsko
    gasnie, zegary na zero i stop. Dobrze, ze dotoczylem sie na luzie do
    bocznej, bo zablokowanie chocby na chwile czworki w tym miejscu mogloby
    skonczyc sie linczem. Nie wiem co to bylo, bo sluzbowy, a poniewaz byla to
    ktoras z kolei jego awaria, wiec wymienili na inny...

    --
    dremka

  • 7. Data: 2011-12-06 08:32:41
    Od: Jacek <n...@g...com>

    RoHS i ekologia.
    Lutują teraz jakimś g...em bez ołowiu. Wiadomo, że ołów szkodliwy jest
    strasznie. Na płycie głównej laptopa było go może 0,2 grama i jak
    polutowali w fabryce, to działało lata. Teraz lutują bez ołowiu i laptop
    (piszę tu o HP) wytrzymuje do skończenia gwarancji, a potem pada z
    powodu utlenionych lutów karty graficznej.
    Wymienia się więc CAŁĄ płytę główną, co jak wiadomo jest bardzo
    ekologiczne, bo starą się wyrzuci a ołowiu tam nie ma więc dla
    środowiska to prawie, jak nawóz organiczny.
    Tak samo z autami. Coraz więcej elektroniki i pseudoekologii tam gdzie
    nie potrzeba. To se uż ne vrati.
    Jacek

  • 8. Data: 2011-12-06 08:35:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 05 Dec 2011 23:31:42 +0100, Cezary Daniluk

    > a tak musiałem się wyżalić ;)

    Ale co się stało, immo?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-12-06 08:58:28
    Od: grzech <z...@g...com>

> [...]
    > następnego dnia wszystko wraca do normy, drugie auto golf 3 wariuje immo
    > raz odpala bez problemu raz się buntuje więc nie tylko Ford g... wort :P

    kumpel w audi miał podobne siurtpryzy, okazało się, że allegrowe
    xenony waliły mu z jednej przetwornicy jakieś dziwne prądy i poleciał
    imobilaizer

    zulus
    nyska

  • 10. Data: 2011-12-06 09:29:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 09:33:50 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):

    (...)

    A ze tak zapytam a marginesie, to w zasadzie czmeu juz nikt (?) nie robi
    rozrzadu na kolach zebatych? Przez halas, koszty?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio