  • Data: 2012-02-16 21:08:33
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > obudowa to rzecz drugorzedna - istotna byc moze jedynie ze wzgledu
    > estetycznych.

    A folia bardziej rysuje się od ekranu, który przesłania.

    > mam folie od prawie roku i wyglada ta folia tak jak w dniu zalozenia.

    Jakbym raz nie kupił telefonu z założoną folią i używał tak przez jakiś
    krótki czas poniekąd celem sprawdzenia takich rewelacji jak twoje to bym
    uwierzył.

    > Nie odkleja sie na brzegach (w koncu mialaby prawo od wsuwania telefonu w
    > futeral czy kieszen spodni/koszuli), nie ma zadnych babli czy innych
    > czynnikow pogarszajacych widocznosc.
    >
    > Jakas 1 wieksza rysa na folii tylko (nie wiem, czy powstalaby rowniez na
    > ekranie, gdyby folii nie bylo) - ale na chwile obecna nie przeszkadza. A
    > jak zacznie - to zmienie folie i po klopocie.

    Ja Ci powiem, miałbyś pewnie taki ekran jak ja, czyli zero widocznych rys.
    Bo ŻADEN z moich telefon nie ma widocznych rys na ekranie mimo wieloletniej
    eksploatacji bez żadnej kompletnie troski o czym świadczy wygląd ich obudów.