  • Data: 2012-02-16 21:26:55
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nasrallah al Interneth" <n...@c...com>

    > Ludzie myślą. Folia to nie ekran myślicielu

    Ale skoro komuś się folia nie rysuje to tak samo nie będzie się rysował
    ekran i tym bardziej nie będzie się rysował bo z natury musi być bardziej
    wytrzymały od folii. To dość proste jest. Oczywiście wszystko może się
    porysować tylko jakoś na moich telefonach widać kompletne zużycie obudowy a
    nie ekranu. Dawno temu o tym pisałem i nadal tego doświadczam.