  • Data: 2012-02-17 09:28:48
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-16 22:08, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > A folia bardziej rysuje się od ekranu, który przesłania.

    ale folie za pare pln wymienisz
    z porysowanym ekranem bedziesz musial sie pogodzic

    tez, i to jej prawo - a wlasciwie po to ona tam jest
    Jak kupisz dobra folie to nie jest ona znowu az tak miekka jak Ci sie
    wydaje - i sama w sobie na drobne rysy jest odporna, wiec co miesiac nie
    musisz jej przekladac.

    Po prawie roku mam jedna duza kreche na folii (a telefonu nie nosze z
    kluczami w kieszeni) i nie mam pojecia kiedy powstala - byc moze
    polozylem telefon ekranem do stolu.
    Nie daje glowy, czy ekran rowniez bylby porysowany lub nie.

    > Jakbym raz nie kupił telefonu z założoną folią i używał tak przez jakiś
    > krótki czas poniekąd celem sprawdzenia takich rewelacji jak twoje to bym
    > uwierzył.

    a tu sie klaniaja dwie kwestie:
    1. jakosc folii jaka kupiles
    2. w jaki sposob ja zalozyles (umiejetnosci) na telefon (bo widzialem
    osoby z folia na ekrania a pod folia bable powietrza) - to faktycznie
    jest absurd.

    Jak wspomnialem - dobrze zalozona folia to taka, ktora nie rzuca sie w
    oczy - po prostu jej nie widac, ze jest naklejona (jest idealnie
    przycieta do ksztalu ekranu uwzgledniajac wyciecia na glosniczki czy
    inne elementy). Jak poloze dwa telefony obok siebie to nie poznasz na
    ktorym ta folia jest nie biorac tych telefonow do reki.

    Byc moze folia na obecnych super-duper gorillaglass (odpornych na
    rysowanie a nie zabezpieczajacych przed nimi) nie jest wymagana - ale
    dla swojego sumienia mam - i nie prowadze krucjaty za nia czy przeciw.
    Troche jedynie mnie dziwia te glosy krytyczne wielu twardzieli, ktorzy
    potem niestety wyzalaja sie na roznych forumach, ze mu sie porysowalo.

    > Ja Ci powiem, miałbyś pewnie taki ekran jak ja, czyli zero widocznych
    > rys. Bo ŻADEN z moich telefon nie ma widocznych rys na ekranie mimo
    > wieloletniej eksploatacji bez żadnej kompletnie troski o czym świadczy
    > wygląd ich obudów.

    nie nosze telefonow razem z kluczami i innymi rzeczami w tej samej
    kieszeni - bo moj zmysl estetyki nie zniosl by wygladu czegos
    obdrapanego (byc moze nie dbasz - twoja sprawa i nic mi do tego)
    Na obudowie zdarza sie czasami ryska - nie placze z tego powodu -
    normalna rzecz. Natomiast jesli by moj telefon mial wygladac jak jakis
    rupiec (porysowany i poobijany) to moj zmysl estetyki jakos nakazywal by
    mi cos z tym zrobic.

    --
    pozdr
    Adam (AL)