  • Data: 2012-02-16 20:26:08
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > 16. Trzeba być skrajnym durniem, by liczyć na niezniszczalność i nosić
    > telefon w kieszeni z kluczami.
    >
    > (gdy jest zalozona folia to nie trzeba byc durniem)
    >
    > Poki co to chyba wszystkie propozycje osob nie uzywajacych folii.
    > Jesli kogos pominalem - przepraszam. Strasznie duzo tu patentow ochrony
    > telefonow.
    > Powiem szczerze, ze zamiast stosowac te wszystkie wyrafinowane triki wole
    > jednak zalozyc folie.

    Przypominasz mi dyskutantów pdaclub tak z 5..10 lat temu, którzy tak usilnie
    chcieli mnie przekonać o potrzebie używania folii że zbanowali. Minęło tyle
    czasu i ... nadal nie widzę rys na ekranach. Już zdążyłem sprawić sobie
    kolejne telefony i zniszczyć ich obudowy do tego stopnia, że nadają się do
    wymiany ale ... rys na tych i tamtych jak nie było tak nie ma. Do tego
    notorycznie noszę telefony z kluczami. Może jednak ...