-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
Date: Fri, 16 Nov 2012 08:55:43 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 64
Message-ID: <k84ri1$r58$1@node2.news.atman.pl>
References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl> <k7u6kp$nhp$1@news.task.gda.pl>
<k803vr$ah0$3@news.task.gda.pl> <k80762$jol$1@node1.news.atman.pl>
<1mrpn3nn7m4q6$.o38y3tkkw6dj$.dlg@40tude.net>
<50a47e45$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<k82809$c49$2@node2.news.atman.pl> <k82885$c49$3@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<k82cs1$orb$1@node1.news.atman.pl>
<h...@4...net>
<50a55221$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<1059xaulus5nx.1fqsu45fxokn8$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1353052545 27816 159.253.247.138 (16 Nov 2012 07:55:45
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Nov 2012 07:55:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <1059xaulus5nx.1fqsu45fxokn8$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472562
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-16 00:32, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Thu, 15 Nov 2012 21:35:39 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>
>>> No niestety większość mechaników prezenetuje naprawdę żenująco niski poziom
>>> wiedzy.
>>
>> Z czyjego punktu widzenia i kogo nazywasz mechanikiem?
>
> Osoby profesjonalnie zajmujące się naprawą i obsługą pojazdów.
Aaaa, profesjonalnie, znaczy pracują w warsztacie. Z punktu widzenia
jak rozumiem Twojego...
> Bo oczywiście mało kto jest tam mechanikiem z wykształcenia, bo edukacja
> zawodowa w tym kraju od jakiegoś czasu nie istnieje.
Cóż, zniknęły zawodówki, słabo z technikami, cóż...
>>> Nie ma szkół, nie ma podręczników, to co jest dostępne zazwyczaj jest po
>>> angielsku i stąd efekty...
>>
>> To akurat tzw. pieprzenie - to o czym piszesz nie zmieniło się od
>> zarania dziejów i książki są, nawet po polsku.
>
> Tylko tych książek nikt nie czyta - może pasjonaci.
No to są te książki, czy nikt ich nie czyta?
> Bo niestety nie mechanicy - ci się "edukują" w liceach i na wyższych
> studiach z maketingu. A mechanikami zostają bo się trafiło.
"Panie doktorze, jak wiem jakim jestem inżynierem, to boję się, żeby
pan mnie leczył".
> Mało ludzi w tym zawodzie ma wiedzę i umiejętności (zresztą pewnie podobnie
> jak w innych zawodach) - chociaż oczywiście, takich też znam i oni
> naprawiają moje samochody.
Z wiedzą i umiejętnościami jest różnie - jeszcze gorzej jest z chęciami
do skorzystania z wiedzy itd.
> Tu to akurat myślałem o tych bardziej skomplikowanych kwestiach które
> wymagają dostępu do instrukcji serwisowej, schematów itd. A tu niestety już
> język trzeba znać.
Tak naprawdę to średnio. Wystarczy jakaś podstawowa wiedza i pewien
dość zamknięty zakres słownictwa - zasady się nie zmieniają, a i tak
wiele powie komputer (o ile człowiek potrafi zrozumieć co napisał).
>> Tak, wszystko można spaprać. Tak mnie zastanawia ile widziałeś
>> przypadków, kiedy takie "nasmarowanie" doprowadziło do obrócenia
>> się tarczy hamulcowej, że o ścięciu śrub nie wspomnę...
>
> Wielu różnych efektów potencjalnej partaniny nigdy nie widziałem na oczy,
> co jednak nie zmienia faktu że taka papranina pozostaje papraniną.
Czyli takie teoretyzowanie dla zasady.
> Takie argumenty "ile widziałeś" kojarzą mi się z tym:
> http://demotywatory.pl/265342/Mozna-jarac
Nic dziwnego, ponieważ Twoja argumentacja dokładnie do tego prowadzi.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.12 10:28 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 16.11.12 18:18 Tomasz Pyra
- 16.11.12 19:59 Artur Maśląg
- 16.11.12 21:18 Cezary Daniluk
- 16.11.12 23:00 Tomasz Pyra
- 17.11.12 22:18 Artur Maśląg
- 18.11.12 09:39 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=