-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Maciek <m...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
Date: Thu, 15 Nov 2012 10:32:42 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <k82cs1$orb$1@node1.news.atman.pl>
References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl> <k7u6kp$nhp$1@news.task.gda.pl>
<k803vr$ah0$3@news.task.gda.pl> <k80762$jol$1@node1.news.atman.pl>
<1mrpn3nn7m4q6$.o38y3tkkw6dj$.dlg@40tude.net>
<50a47e45$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<k82809$c49$2@node2.news.atman.pl> <k82885$c49$3@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 178.183.234.124.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1352971969 25451 178.183.234.124 (15 Nov 2012 09:32:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Nov 2012 09:32:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
In-Reply-To: <1...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472448
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-15 10:28, Tomasz Pyra pisze:
> Dlatego nasmarowanie połączeń piasta-tarcza-felga ogromnie osłabia to
> połączenie wprowadzając możliwość poślizgu między elementami, czyli tego że
> obróci się tarcza hamulcowa względem felgi. Oczywiście jest to możliwe
> tylko pod niewielkim kątem, bo dalej na przeszkodzie staną śruby które
> jednak wtedy będą pracować w warunkach w których zdecydowanie nie powinny -
> przenosząc obciążenia boczne, oraz na ścinanie.
Ok, przekonałeś mnie. Jednak wraca problem mechaników, którzy to jednak
robią. Mam stać przy każdym i pilnować, czy nie smaruje? W ASO o ile
jeszcze pamiętam, to nawet na halę nie wpuszczają i nie wiadomo jakie
cuda się tam dzieją :-)
--
Pozdrawiam
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.12 10:32 Tomasz Pyra
- 15.11.12 10:33 Maciek
- 15.11.12 10:35 Maciek
- 15.11.12 11:06 Andrzej Kubiak
- 15.11.12 11:12 Marcin N
- 15.11.12 11:23 J.F
- 15.11.12 11:26 J.F
- 15.11.12 11:53 Marcin N
- 15.11.12 12:02 Marcin N
- 15.11.12 12:05 Artur Maśląg
- 15.11.12 14:24 Adam Wołk-Jankowski
- 15.11.12 17:49 Tomasz Pyra
- 15.11.12 18:11 Tomasz Pyra
- 15.11.12 19:19 J.F
- 15.11.12 20:21 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=