-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 14 Nov 2012 15:33:59 +0100
From: AL <a...@s...tam.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl>
<50a297e7$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<k7u60c$l9s$1@news.task.gda.pl>
<50a29d79$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<k803q2$ah0$2@news.task.gda.pl>
<50a3977d$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
<k805nd$ah0$4@news.task.gda.pl>
<50a3a6bc$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
<k809m2$6i7$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <k809m2$6i7$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 58
Message-ID: <50a3abd8$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 088156114067.tarnowskiegory.vectranet.pl
X-Trace: 1352903640 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26681 88.156.114.67:3864
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472344
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-14 15:26, Filip pisze:
> W dniu 2012-11-14 15:12, AL pisze:
>
>>> Zapewniam Cię, że nawet jak "coś" się dostanie w gwint, to nie zaszkodzi
>>> to coś temu gwintowi.
>>>
>>>> A skoro juz czyszcze osadzenie otw.srodkowego i piasty, to co szkodzi
>>>> przejechac rowniez sruby.
>>>>
>>> Osadzenie piasty czyścisz?
>>>
>>> Śrub się nie czyści, to nie są śruby do silnika.
>>>
>> no tak - lepiej wkrecic z syfem a za pol roku sie meczyc i klnac.
>>
> Po pierwsze, o jakim syfie piszesz? O jakichś kosmicznych klejach czy
> co? Jak wsadzisz śruby do pudełka czy do siatki i zawiniesz na pół roku
> to żaden syf się nie dostanie na gwint.
> Po drugie: według słowników poprawnościowych właściwa forma to kląć nie
> klnąć. Wybacz, mnie tu wrzucają za taranowanie-tarasowanie, co wkradło
> się zwyczajne przetwórstwo słownikowe, to ja będę teraz wszystkich
> poprawiał.
> Po trzecie osadzenie piasty powinno być czyste, bez żadnego smaru.
>
Ja nie smaruje piasty, ale tez nie mam problemow z zapiekaniem.
Ty stwierdziles, ze masz taki problem, wiec moze raz sprobuj - sam
kolnierz na ktory nasadzasz felge (może pomoże).
>>>>>> i pryskam gwint smarem miedziowym w
>>>>>> sprayu.
>>>>>
>>>>> Takich rzeczy się nie robi. Śruba ma się nie wykręcić podczas
>>>>> jazdy, po
>>>>> co Ci ten smar miedziowy!!!
>>>>>
>>>> Smar miedziowy by sie nie zapieklo (profilaktyka) - i jest to jedno
>>>> sprysniecie spry'em na gwint.
>>>> A kola jak dotad nie zgubilem.
>>>>
>>> Jeszcze raz powtórzę, nie robi się czegoś takiego. W żadnej wulkanizacji
>>> tak nie robią ani w żadnej fabryce ani w żadnym warsztacie
>>> autoryzowanym. Śrub do kół się niczym nie pryska ani nie smaruje.
>>>
>> no to ja tak robie i nie musze potem kkopac godzine w kolo jak Ty lub
>> uzywac 2 metrowych przedluzaczy do odkrecenia sruby.
>
> Ja nie kopię śrub, gdzieś Ty to wyczytał. Ja używam samochodu nie tylko
> do jazdy po prostej i na zakrętach w mieście. Używam też auta do jazdy
> która nie jest uważana za jazdę normalną i na skutek przeciążeń felga
> aluminiowa się zapieka, jest to normalne.
>
no to trzeba bylo tak od razu.
W znanych mi samochodach (mam 3 obecnie a przez rece przewinelo sie juz
parenascie), nie zauwazylem takiego przypadku by mi sie felga zapiekla.
Nie wiec sensu dalej ciagnac tego watku.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.12 15:51 AL
- 14.11.12 16:01 Filip
- 14.11.12 16:01 Maciek
- 14.11.12 16:13 AL
- 14.11.12 17:26 Dykus
- 14.11.12 17:30 Cavallino
- 14.11.12 17:31 AL
- 14.11.12 22:18 Ghost
- 14.11.12 22:29 Dykus
- 14.11.12 22:34 Dykus
- 14.11.12 23:36 Tomasz Pyra
- 14.11.12 23:41 Tomasz Pyra
- 15.11.12 00:07 Adam Wołk-Jankowski
- 15.11.12 06:31 AL
- 15.11.12 09:04 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z