eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFelgi aluminiowe - porady praktyczneRe: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
  • Data: 2012-11-14 15:33:59
    Temat: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-11-14 15:26, Filip pisze:
    > W dniu 2012-11-14 15:12, AL pisze:
    >
    >>> Zapewniam Cię, że nawet jak "coś" się dostanie w gwint, to nie zaszkodzi
    >>> to coś temu gwintowi.
    >>>
    >>>> A skoro juz czyszcze osadzenie otw.srodkowego i piasty, to co szkodzi
    >>>> przejechac rowniez sruby.
    >>>>
    >>> Osadzenie piasty czyścisz?
    >>>
    >>> Śrub się nie czyści, to nie są śruby do silnika.
    >>>
    >> no tak - lepiej wkrecic z syfem a za pol roku sie meczyc i klnac.
    >>
    > Po pierwsze, o jakim syfie piszesz? O jakichś kosmicznych klejach czy
    > co? Jak wsadzisz śruby do pudełka czy do siatki i zawiniesz na pół roku
    > to żaden syf się nie dostanie na gwint.
    > Po drugie: według słowników poprawnościowych właściwa forma to kląć nie
    > klnąć. Wybacz, mnie tu wrzucają za taranowanie-tarasowanie, co wkradło
    > się zwyczajne przetwórstwo słownikowe, to ja będę teraz wszystkich
    > poprawiał.
    > Po trzecie osadzenie piasty powinno być czyste, bez żadnego smaru.
    >
    Ja nie smaruje piasty, ale tez nie mam problemow z zapiekaniem.
    Ty stwierdziles, ze masz taki problem, wiec moze raz sprobuj - sam
    kolnierz na ktory nasadzasz felge (może pomoże).


    >>>>>> i pryskam gwint smarem miedziowym w
    >>>>>> sprayu.
    >>>>>
    >>>>> Takich rzeczy się nie robi. Śruba ma się nie wykręcić podczas
    >>>>> jazdy, po
    >>>>> co Ci ten smar miedziowy!!!
    >>>>>
    >>>> Smar miedziowy by sie nie zapieklo (profilaktyka) - i jest to jedno
    >>>> sprysniecie spry'em na gwint.
    >>>> A kola jak dotad nie zgubilem.
    >>>>
    >>> Jeszcze raz powtórzę, nie robi się czegoś takiego. W żadnej wulkanizacji
    >>> tak nie robią ani w żadnej fabryce ani w żadnym warsztacie
    >>> autoryzowanym. Śrub do kół się niczym nie pryska ani nie smaruje.
    >>>
    >> no to ja tak robie i nie musze potem kkopac godzine w kolo jak Ty lub
    >> uzywac 2 metrowych przedluzaczy do odkrecenia sruby.
    >
    > Ja nie kopię śrub, gdzieś Ty to wyczytał. Ja używam samochodu nie tylko
    > do jazdy po prostej i na zakrętach w mieście. Używam też auta do jazdy
    > która nie jest uważana za jazdę normalną i na skutek przeciążeń felga
    > aluminiowa się zapieka, jest to normalne.
    >
    no to trzeba bylo tak od razu.
    W znanych mi samochodach (mam 3 obecnie a przez rece przewinelo sie juz
    parenascie), nie zauwazylem takiego przypadku by mi sie felga zapiekla.

    Nie wiec sensu dalej ciagnac tego watku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: