eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Date: Sun, 18 Oct 2009 22:36:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <hbfu95$n0v$1@news.onet.pl>
    References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl><hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl><p
    an.2009.10.15.23.01.47@Eustachy.pl><8d4gd55i6vo8pjih5uqe2hlt8qnotll394@4a
    x.com><d...@4...com>
    <hb9i2v$cpk$1@news.onet.pl> <p...@E...pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1255898213 23583 77.253.224.59 (18 Oct 2009 20:36:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Oct 2009 20:36:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90464
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.10.16.15.09.04@Eustachy.pl...
    > Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w
    >> wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
    >> Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    >> <b...@j...org.pl> wrote:
    >>
    >>>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    >>>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    >>>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
    >>
    >>>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    >>>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    >>>każdorazowo wywiad techniczny
    >>
    >> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    >> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
    >> chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
    >> TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
    >> taryfe i teraz placza.
    >
    > 49% płaci TP.

    Procentowo, ale nie wiem czy czasem tez sama cena nie jest wymuszona.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: