eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Date: Fri, 16 Oct 2009 13:17:24 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <hb9kos$l01$1@news.onet.pl>
    References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl> <hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <p...@E...pl>
    <8...@4...com>
    <d...@4...com> <hb9i2v$cpk$1@news.onet.pl>
    <5...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-190-112.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1255691868 21505 87.205.190.112 (16 Oct 2009 11:17:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Oct 2009 11:17:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90433
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50lgd5pp1qem4364crk0h0gels1d9u9re6@4ax.com...
    On Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >> >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    >> >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    >> >każdorazowo wywiad techniczny
    >> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    >> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
    >> chwili
    >> placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
    >> pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i
    >> teraz
    >> placza.

    >ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
    >przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
    >na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

    Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    przenosi usluge, ktora juz dziala?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: