eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 15:09:39
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:09:39 +0200, Tomasz Kruk CZARNET
    napisał(a):
    /.../
    >
    > ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
    > przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego na
    > ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

    A jak wywiady lecą z odpowiedzią: nie bo nie?



    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: