eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 15:08:31
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
    > Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    > <b...@j...org.pl> wrote:
    >
    >>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    >>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    >>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
    >
    >>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    >>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    >>każdorazowo wywiad techniczny
    >
    > I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    > odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
    > chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
    > TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
    > taryfe i teraz placza.

    49% płaci TP.



    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: