eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 16:28:49
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: " adsl.gruchot" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> napisał(a):

    /..../
    > ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA pr=F3bowa=B3a
    > przeforsowa=E6 opcje, =BFe warunkiem uruchomienia =B3acza operatora =
    > obcego
    > na ich sieci dost=EApowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

    Hm. A kto weźmie odpowiedzialność za wiarygodność wywiadu? Bardzo często
    wychodzi on negatywny. Wtedy pracownik tp - który pilnuje tego, bo ma do
    premii normę do wyrobienia - puszcza 2 albo 3. Często ludzie, co chcą przejść
    do Netii się na te wywiady skarżyli. Netia to musi robić pisemnie i czekać na
    oficjalną odpowiedź. I co - ma 2 i 3 raz zapuszczać?

    Musiałbyś mieć niezależny czynnik do weryfikowania tego.

    Ludzie mają problemy bo nie mają pilota takiego, który by im pilotował
    zamówienie. Ale z kolei czasem potrafi zarejestrować umowę przy braku możliwości.

    Myślisz, że TP jak wydzwania do ludzi oferując Neostradę to co? Robi do
    każdego wywiad?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: