eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-17 06:38:15
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 16 Oct 2009 21:28:37 +0200, crazy bejbi <t...@n...ma>
    wrote:

    > >> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
    > >> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
    > > wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
    > hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
    > mniej klientów niż Netia :)

    automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace






    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/
    Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
    dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: