eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra, taktak, blueconnect i standardy obsługi klientaRe: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
  • Data: 2011-04-05 23:41:31
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysiek Kielczewski wrote:
    > >> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    > >> niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
    > zrezygnowania >> z tej płatnej usługi.
    > > Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
    > > dziwi...
    > Precyzując: bez możliwości darmowego zrezygnowania z usługi.

    Hm, a to ciekawe - łączne koszty używania usługi przez 14 dni u mnie w
    identycznej sytuacji wyniosły wraz z wyłączeniem dokładnie zero PLN.

    Jakub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: