eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta › Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
  • Data: 2011-04-06 08:39:24
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-06 01:40, Jakub Danecki pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    >>> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    >>> niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
    >>> zrezygnowania z tej płatnej usługi.
    >> Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
    >> dziwi...
    >
    > Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym
    > miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który
    > zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka.

    Postępują tak niestety chyba prawie wszyscy i do tego zgodnie z
    prawem. Trzeba jednak przyznać, że przynajmniej część z nich uczciwie
    informuje o tym klienta.

    > A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych
    > sieciach.

    Ciężko zdefiniować "równie niekompetentne", jednak nie wybija się in
    minus.

    > SOA#1 - w zasadzie zero problemu.

    Podobnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: