  • 1. Data: 2011-04-05 19:29:30
    Temat: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Witam!

    Zmigrowałem sobie numer z abo Ery do taktaka, zaraz po aktywacji
    zamówiłem pakiet internetowy (mam smartfona, bez netu ani rusz).
    Było to 27 marca, do dzisiaj pakietu nie udało im się uruchomić.
    29 zgłosiłem reklamację, że coś za bardzo mi uciekają środki z konta,
    następnie 31 zadzwoniłem w sprawie zablokowanego telefonu. Oczywiście
    pracownicy operatora w pełni profesjonalnie mnie olali, w następnych
    dwóch rozmowach również (przy okazji kilka razy kłamiąc, ale to już
    drobiazg). Na maile wysyłane do biura obsługi abonenta oczywiście nie
    doczekałem się odpowiedzi.

    Podsumowując: z góry opłacona usługa nie działa już od dziesięciu dni,
    jedyna odpowiedź jakiej się doczekałem to "proszę czekać", pomimo tego,
    że problem ponoć jest rozległy firma nie zaproponowała żadnego
    rozwiązania - pomimo posiadania możliwości technicznych.

    Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie
    odradzam.

    Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości zrezygnowania
    z tej płatnej usługi.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2011-04-05 19:34:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Witam!
    >
    > Zmigrowałem sobie numer z abo Ery do taktaka, zaraz po aktywacji

    Zapraszam do gaduair ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-04-05 19:54:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    (...)
    > Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie

    Dobre - zmieniłeś Erę na Erę i nazywasz to zmianą operatora?
    Chciałeś prepaida to masz...

    > Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    > niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości zrezygnowania
    > z tej płatnej usługi.

    Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
    dziwi...

  • 4. Data: 2011-04-05 21:42:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-05, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > (...)
    >
    > Dobre - zmieniłeś Erę na Erę i nazywasz to zmianą operatora?

    Nie, nigdzie tego tak nie nazwałem.

    > Chciałeś prepaida to masz...

    Chciałem. Nie zdawałem sobie sprawy, że era aż tak bardzo olewa
    klientów.

    > Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
    > dziwi...

    Precyzując: bez możliwości darmowego zrezygnowania z usługi.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2011-04-05 21:43:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-05, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Zapraszam do gaduair ;)

    ?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2011-04-05 23:40:08
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Artur Maśląg wrote:
    > Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
    > dziwi...

    Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym
    miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który
    zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka.
    A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych
    sieciach. SOA#1 - w zasadzie zero problemu.

    Jakub

  • 7. Data: 2011-04-05 23:41:31
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Krzysiek Kielczewski wrote:
    > zrezygnowania >> z tej płatnej usługi.
    > Precyzując: bez możliwości darmowego zrezygnowania z usługi.

    Hm, a to ciekawe - łączne koszty używania usługi przez 14 dni u mnie w
    identycznej sytuacji wyniosły wraz z wyłączeniem dokładnie zero PLN.

    Jakub

  • 8. Data: 2011-04-06 06:35:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-05, Jakub Danecki <j...@d...net> wrote:

    > Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym
    > miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który
    > zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka.

    W tym samym regulaminie są opisane metody wyłączenia usługi. Niestety,
    nie działające metody.

    > A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych
    > sieciach. SOA#1 - w zasadzie zero problemu.

    I właśnie to mnie wkurzyło: olewają klienta i są z siebie bardzo
    zadowoleni. W sumie to bardziej mnie wkurza podejście klientów
    polegające na kładzeniu uszu po sobie czy wręcz bronieniu dość
    skandalicznego postępowania usługodawcy (bo nie tylko opów to dotyczy)

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2011-04-06 06:37:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-05, Jakub Danecki <j...@d...net> wrote:

    > Hm, a to ciekawe - łączne koszty używania usługi przez 14 dni u mnie w
    > identycznej sytuacji wyniosły wraz z wyłączeniem dokładnie zero PLN.

    Też miałeś zablokowane połączenia i esemesy wychodzące? Obecnie nie mogę
    nawet zadzwonić do automatycznej części BOU czy wysłać esemesa na
    darmowe numery.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski`

  • 10. Data: 2011-04-06 07:45:53
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski
    z dnia: 2011-04-05 21:29:
    > Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie
    > odradzam.
    Ja już to robiłem jakieś 1.5 roku temu :P

    > Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    > niezamawianej usługi "granie na czekanie"
    Klasyka w wykonaniu ERY :D

    Paweł