eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra, taktak, blueconnect i standardy obsługi klientaRe: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
  • Data: 2011-04-06 06:37:09
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-04-05, Jakub Danecki <j...@d...net> wrote:

    >> >> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    >> >> niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
    >> zrezygnowania >> z tej płatnej usługi.
    >> > Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
    >> > dziwi...
    >> Precyzując: bez możliwości darmowego zrezygnowania z usługi.
    >
    > Hm, a to ciekawe - łączne koszty używania usługi przez 14 dni u mnie w
    > identycznej sytuacji wyniosły wraz z wyłączeniem dokładnie zero PLN.

    Też miałeś zablokowane połączenia i esemesy wychodzące? Obecnie nie mogę
    nawet zadzwonić do automatycznej części BOU czy wysłać esemesa na
    darmowe numery.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski`

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: