eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta › Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Date: Tue, 5 Apr 2011 23:41:31 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <ing9ba$sl9$1@news.onet.pl>
    References: <s...@k...sail-ho.pl>
    <infsh9$7gu$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpv44.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302046891 29353 83.31.227.44 (5 Apr 2011 23:41:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Apr 2011 23:41:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.19.1.269
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1009891
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysiek Kielczewski wrote:
    > >> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    > >> niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
    > zrezygnowania >> z tej płatnej usługi.
    > > Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
    > > dziwi...
    > Precyzując: bez możliwości darmowego zrezygnowania z usługi.

    Hm, a to ciekawe - łączne koszty używania usługi przez 14 dni u mnie w
    identycznej sytuacji wyniosły wraz z wyłączeniem dokładnie zero PLN.

    Jakub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: