eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra, taktak, blueconnect i standardy obsługi klientaRe: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
  • Data: 2011-04-06 06:35:20
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-04-05, Jakub Danecki <j...@d...net> wrote:

    >> > Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    >> > niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
    >> > zrezygnowania z tej płatnej usługi.
    >> Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie
    >> dziwi...
    >
    > Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym
    > miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który
    > zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka.

    W tym samym regulaminie są opisane metody wyłączenia usługi. Niestety,
    nie działające metody.

    > A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych
    > sieciach. SOA#1 - w zasadzie zero problemu.

    I właśnie to mnie wkurzyło: olewają klienta i są z siebie bardzo
    zadowoleni. W sumie to bardziej mnie wkurza podejście klientów
    polegające na kładzeniu uszu po sobie czy wręcz bronieniu dość
    skandalicznego postępowania usługodawcy (bo nie tylko opów to dotyczy)

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: