eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra, taktak, blueconnect i standardy obsługi klientaRe: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
  • Data: 2011-04-07 19:50:26
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-07 21:39, J.F. pisze:
    > On Thu, 07 Apr 2011 14:44:11 +0200, Artur Maśląg wrote:
    >> W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:
    >
    >>>>>>> Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
    >>>> Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
    >>>> regulaminem?
    >>> Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.
    >>
    >> Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
    >> regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.
    >
    > Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego.

    Zamiast papierowej? Pierwsze słyszę - na to trzeba się było zgodzić.
    Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam
    nawet prywatnie kilka kart w Erze (dość krótko w sumie - ze
    14 lat?).

    > Tak jak TP zreszta :-)

    Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką
    formę wybrać, by mogli wysyłać e-fakturę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: