eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta › Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
  • Data: 2011-04-06 09:35:04
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    > Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę:
    > serdecznie
    > odradzam.

    Akurat czyscilem stare e-maile - Era ma niezly czas reakcji, trzy
    miesiace :-)
    Ale to byla niemoznosc wlaczenia pakietu przez internet, wiec
    powiedzmy usluga poboczna.

    > Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    > niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
    > zrezygnowania
    > z tej płatnej usługi.

    Watpie. Zapewne zamawianej, tylko nawet nie zwrociles uwagi w
    ktorym regulaminie promocji/migracji i zapewne da sie wylaczyc.

    No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale
    tez bezplatna.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: