  • Data: 2020-07-08 17:29:42
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Nazwiska proszę, bo wątpię w to twierdzenie.

    Tuwim pod inicjałem "C" "ukrył" profesora Cywińskiego z Wilna. To on,
    podobnie jak niektórzy wymienieni, próbował w Mistrza Juliana wcisnąć
    myśli i słowa, których nigdy nie wypowiedział ani ne napisał. Ale on
    już nie żyje. Jego naśladowców radzę grzecznie ale stanowczo poprosić,
    aby zrobili to, co Tuwim doradzł jemu oraz licznym zastępom bliźnich.

    Jarek

    --
    I ty, cenzorze, co za wiersz ten
    Zapewne skarzesz mnie na ciupę,