  • Data: 2015-01-16 07:51:51
    Temat: Re: Ekwiwalent przysłony dla małych matryc
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Freitag, 16. Januar 2015 01:21:31 UTC+1 schrieb Gotfryd Smolik news:
> [...]
    jakis woz drabiniasty mial wieksza srednice rafek.

    > Ty chyba nie czytałeś posta (nie mojego), który przytaczał felgi
    > właśnie.
    > Rowerowe.
    > 27", 28", 29".
    > I jeszcze "700CC" oznaczane czasem "700" a czasem "700mm" do kompletu.
    > Z rzadka do tego dochodzą największe 'stare 28"'.

    jesli chodzi o rowery to mam ich kilka i najwiekszym powazaniem z mojej strony darze
    rower bezlancuchowy z przeniesieniem napedu za pomoca walka , ktory przebiega ukryty
    w ramie ( podobny do walka Cardana).
    super sprawa.
    moglem na czwartkowe mecze z premierem jezdzic w garniturze , zero ryzyka wciagniecia
    spodni przez lancuch i zebatke.
    niestety mecze nie sa wiecej rozgrywane , pani premier nie gra w pilke.