eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaEkonomiczne obroty silnika › Re: Ekonomiczne obroty silnika
  • Data: 2009-04-27 08:38:10
    Temat: Re: Ekonomiczne obroty silnika
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 27 Apr 2009 10:34:49 +0200, J.F. wrote:
    >On Sun, 26 Apr 2009 11:42:25 +0000 (UTC), WM wrote:
    >>> http://www081.thinkquest.dk/physics1.htm

    >>Twój wykres zawiera jedną krzywą stałej mocy = 13kW (~100km/h) ,
    >>która nie przechodzi przez minimum zużycia paliwa.
    >>Ktoś dorysował słabo ołówkiem krzywą (wyższej) stałej mocy,
    >>która przechodzi przez obszar minimum.
    >>Ta ołówkowa krzywa (wyższej) stałej mocy odpowiada prędkości jazdy z jakąś
    >>stałą wyższą prędkością niż 100km/h.
    >
    >Tylko wez pod uwage ze zeby jechac 150 potrzeba znacznie wiekszej mocy
    >niz zeby jechac 100. I cala ekonomie diabli biora, chyba ze czas tez
    >kosztuje.

    No i zapomnialem o jeszcze jednym wniosku: jak widac jadac 100km/h,
    lepiej jechac z obrotami rzedu 1500 niz 3000.

    [o ile jest sie pewnym ze nie wykonczymy silnika wczesniej, bo niskie
    obroty i duze obciazenia tez mu szkodza].

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: