  • Data: 2012-05-08 18:01:50
    Temat: Re: Edycja książki adresowej w androidzie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek Babcia Dobosz" napisał:

    > Szczerze powiem że dla mnie oba argumenty nie za bardzo trafione.
    > Dla mnie do czasu odpalenia dochodzi czas zrebootowania maszyny
    > żeby te Windows odpalić.

    Ten argument (i poniższe) byłyby może i słuszne, gdyby się okazało, że owa
    Winda nie jest jedynym systemem na tym laptopie. Bo jeśli jest tam samotna,
    to bez sensu dokładać jej Linucha, żeby on ją ten... tego... zwirtualizował
    ;->

    > Argument o pryszczerstwie z racji mojego wieku raczej nie trafiony - no
    > może ze ćwierć wieku temu miałby rację bytu ;-)

    "Kto nie był za młodu socjalistą, ten będzie na starość kanalią" ;->

    > Z ideologią też nie za bardzo - na biurku mam 2xUbuntu i Win7
    > a na jednym z laptoków Win7 jako jedyny system :-P

    A czemu nie zwirtualizowany, hę? ;->

    JoteR

    JoteR