  • 1. Data: 2012-05-06 10:57:18
    Temat: Edycja książki adresowej w androidzie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Mam banalny problem. Chcę zrobić porządek w książce adresowej, numery
    usunąć nieaktualne numery telefonu, wpisać nowe adresy itp. Chciałbym to
    zrobić z poziomu PC. Nigdy(przed androidem) nie korzystałem z usług
    Google. Tak czy siak, musiałem założyć konto w "gmail", i z poziomu
    tlefonu zrobiłem synchronizacje książki i kalendarza. Po zalogowaniu się
    do swojego "gmaila" na PC widzę terminy w kalendarzu które miałem tylko
    w telefonie, ale książki adresowej brak. Wogóle nie widzę czegoś takiego
    jak książka adresowa albo kontakty! Spróbowałem tak: gmail, napisz
    nowego emaila, do... i po paru kliknięciach, mam pustą liste: moje
    kontakty, rodzina, znajomi....
    Telefon twierdzi że synchronizacja udana. Konto na pewno to, bo
    kalendarz "przeszedł"
    Co do diaska robię źle?
    ToMasz

    Ps
    jakby się dało tą książkę inaczej pozmieniać - proszę o wskazówki.
    niestety outloki, lotusnotesy i inne kobyły nie wchodzą w grę.

  • 2. Data: 2012-05-06 11:08:42
    Temat: Re: Edycja książki adresowej w androidzie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > jakby się dało tą książkę inaczej pozmieniać - proszę o wskazówki.
    > niestety outloki, lotusnotesy i inne kobyły nie wchodzą w grę.

    A kilkumegabajtowy MyPhoneExplorer? Tylko on, niestety, jest (apage) pod
    Windows.
    http://www.fjsoft.at/en/downloads.php

    JoteR

  • 3. Data: 2012-05-06 11:11:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-05-06 11:08, JoteR pisze:

    > A kilkumegabajtowy MyPhoneExplorer? Tylko on, niestety, jest (apage) pod
    > Windows.
    > http://www.fjsoft.at/en/downloads.php

    To może być dobry pomysł, bo program jest w stanie również bezproblemowo
    wgrać kontakty z telefonu na konto google jeśli z jakiegoś powodu
    telefon trzyma je lokalnie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 4. Data: 2012-05-06 11:18:31
    Od: Delta <d...@o...pl>

    Dnia Sun, 06 May 2012 10:57:18 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > jakby się dało tą książkę inaczej pozmieniać - proszę o wskazówki.
    > niestety outloki, lotusnotesy i inne kobyły nie wchodzą w grę.

    A weź se kliknij na duży napis Poczta z lewej strony (pod logiem gmaila)
    i potem wybierz Kontakty... ;-)

    --
    Delta

    Never give up! Never give up! Never give up!
    If it's your Passion go for it and believe in it!

  • 5. Data: 2012-05-06 12:04:22
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.05.2012 11:08, JoteR pisze:

    > A kilkumegabajtowy MyPhoneExplorer? Tylko on, niestety, jest (apage) pod
    > Windows.
    > http://www.fjsoft.at/en/downloads.php
    >
    > JoteR
    Uprzejmie dziękuję, zadziałało. Bbackup ze starego telefonu się udał,
    ale nowy (sory erykson Arc)sortuje po imionach. cholera nawet żony nie
    umiem w książce znaleźć :)

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-05-06 12:07:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.05.2012 11:18, Delta pisze:

    > A weź se kliknij na duży napis Poczta z lewej strony (pod logiem gmaila)
    > i potem wybierz Kontakty... ;-)

    Racja! Tak trzeba było zrobić. tylko że mam tam jeden kontakt. nie wiem
    skąd, jak się to stało, o co chodzi, ale z telefonu kontakty się nie
    synchronizują. tak czy inaczej, dziękuję, na przyszłość będę wiedział.
    Problem rozwiązałem Myphoneexplorerem.

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-05-06 12:21:05
    Od: atm <...@v...pl>

    > Uprzejmie dziękuję, zadziałało. Bbackup ze starego telefonu się udał,
    > ale nowy (sory erykson Arc)sortuje po imionach. cholera nawet żony nie
    > umiem w książce znaleźć :)
    >
    > ToMasz

    W jednym z moich poprzednich Androidow (SGS chyba) bylo sortowanie tylko
    wg imion. Czasem rece opadaja z glosnym lomotem ;]

  • 8. Data: 2012-05-06 12:26:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Uprzejmie dziękuję, zadziałało.

    Skąd wziąłeś wersję pod Linucha? Chyba, że... aż boję się napisać... ;->

    > cholera nawet żony nie umiem w książce znaleźć :)

    Iii tam, w książce - ważne, żeby dało się znaleźć w łóżku ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2012-05-06 13:04:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.05.2012 12:26, JoteR pisze:

    > Skąd wziąłeś wersję pod Linucha? Chyba, że... aż boję się napisać... ;->
    mam w laptopie windowsa. Zawsze jak go włączam to płacze że mam ikony
    nie używane. Naście miesięcy... :)
    ToMasz

  • 10. Data: 2012-05-07 10:52:43
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-06, o godz. 13:04:55
    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > mam w laptopie windowsa. Zawsze jak go włączam to płacze że mam ikony
    > nie używane. Naście miesięcy... :)

    Nie lepiej zwirtualizować ? ;-)

    Zdrówko